Stojalo Wheel Stand Pro DELUXE V2, stojalo za volan in pedala za Thrustmaster T300RS, TX, TMX, T150, T500, T-GT, TS-XW
129,38 €
106,05 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Stojalo za kolesa Pro DELUXE V2
Evropska kakovost konstrukcije, materiala in izdelave.
Za pritrditev različnih vrst volanov in pedal.
Doživite realističen občutek vožnje doma na svojem najljubšem kavču!
Različica DELUXE V2
Robusten in stabilen, primeren za vrhunske igralne volane z močnimi povratnimi informacijami.
Držalo za volan
Popolnoma nastavljiv nagib, gladko vrtenje za 360°.
Mehanizem za hitro sprostitev
Za hitro urejanje.
Nova zasnova V2
Stojalo je na podlagi DELUXE stabilnejše, močnejše in trdnejše.
Prilagodljiv
Za vse vrste predvajalnikov in vse vrste stolov ali zofe.
Pripravljen za uporabo
Takoj iz škatle.
Ročno izdelana konstrukcija
Z življenjsko dobo vzdržljivosti in odpornosti.
Visokokakovostna nedrseča guma
Preprečuje poškodbe tal.
Natančna izdelava
Za največjo trdnost in stabilnost.
Enostavno prilagajanje
Drugi volani.
Združljiv z:
- Tekmovalno kolo Thrustmaster T300RS
- Thrustmaster T300RS, izdaja GT
- Tekmovalno kolo Thrustmaster TX
- Thrustmaster T150
- Thrustmaster T150 PRO
- Thrustmaster TMX
- Thrustmaster TMX PRO
- Thrustmaster T500RS
- Thrustmaster F430
- Thrustmaster TS PC Racer
- Logitech G25 / G27 / G29 / G290
- Logitech Driving Force GT /PRO /EX /FX
- Thrustmaster T-GT za PS4 in PC
- Thrustmaster TS-XW Racer za Xbox One, Xbox One X in PC
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.