JBL Tune 500 - roza (čisti basi, zložljiv, Siri/Google Now)
34,23 €
26,62 €
21,82 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Paket NE vključuje navodil SL in SK Slušalke JBL TUNE500 zagotavljajo kakovosten in zmogljiv zvok, s katerim lahko začnete svoj dan. S kakovostjo zvoka JBL Pure Bass Sound, 32-milimetrskimi gonilniki in univerzalnim krmilnikom z enim gumbom, ki je združljiv z večino pametnih telefonov, vam te slušalke omogočajo hiter dostop do neprimerljivega zvoka kadar koli. So lahke in enostavne za nošenje zaradi mehkih ušesnih nastavkov in udobnega oblazinjenega naglavnega traku. Prav tako se lahko povežete s Siri ali Google Now, ne da bi vam bilo treba uporabiti mobilno napravo. Slušalke JBL TUNE500, ki so na voljo v 4 svežih barvah, s kablom, odpornim proti zapletanju, in zložljivo obliko za enostavno prenašanje, so preprosta rešitev za vnos glasbe v vse vidike vašega napornega življenja. Lastnosti JBL Pure Bass zvok Daljinski upravljalnik/mikrofon z enim gumbom Lahke in zložljive Ploski kabel, odporen na zapletanje Siri ali Google Now Zvok JBL Pure Bass Slušalke so opremljene s priznanim zvokom JBL Pure Bass, ki ga je mogoče najti v najbolj znamenitih prizoriščih po vsem svetu. Daljinski upravljalnik/mikrofon z enim gumbom Enostavno upravljate glasbo, telefonske klice in dostopate do tehnologije Siri/Google Now s pritiskom na gumb. Lahka in zložljiva zasnova Zaradi lahkih materialov in zložljive zasnove so te slušalke preproste za prenašanje, zato jih lahko imate s seboj vedno in povsod, kjer želite poslušati glasbo. Ploski kabel, odporen na zapletanje Vzdržljiv in raven kabel preprečuje težave in zapletanje na poti. Siri ali Google Now Siri ali Google Now sta na voljo s pritiskom na gumb: glasovnega pomočnika aktivirajte s pritiskom na gumb na daljinskem upravljalniku. Velikost pretvornika: 32 mm dinamični pretvornik Frekvenčni odziv: 20 Hz - 20 kHz Zvočni priključek 3,5 mm Teža: 148 g
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.