JPL TT3 EVO Boom modularne slušalke, slušalke in mikrofon s priključkom QD
93,40 €
90,21 €
73,94 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Modularne slušalke JPL TT3 EVO Boom
Družba JPL Telecom je svetovni inovator na področju oblikovanja in proizvodnje profesionalnih slušalk.
TT3 EVO - vrhunska rešitev za obremenjena okolja
TT3 EVO je patentiran modularni sistem slušalk za pisarne in klicne centre.
Uporabniku omogoča izbiro stilov nošenja in zagotavlja znatne prihranke pri stroških.
Modul TT3 Boom
Modul je opremljen z visokokakovostnim mikrofonom z odpravljanjem okoliškega hrupa.
Ima možnost zaklepanja in prilagodljivo držalo.
Priključek QD za hitri odklop
TT3 Boom je opremljen s priključkom QD za hiter odklop slušalk.
Uporabniku omogoča, da hitro zapusti mizo, ne da bi odstranil slušalke.
Modularni sistem
Modul TT3 Boom je mogoče povezati z enojno ali dvojno naglavno sponko.
Upravljavec ima tako na voljo le svojo sponko v visokokakovostni in udobni zasnovi.
Izbira zasnove zaponke
- JPL TT3 BIN Naglavni trak za dvojno uho
- JPL TT3 MON naglavni trak z enim šivom
Glavni parametri
Ena slušalka za komunikacijo s sodelavci.
Mikrofon lahko namestite na levo in desno uho.
Vrtljiva roka mikrofona z zaklepanjem za 220°.
Mikrofon za odpravljanje šumov Surround Shield.
Širokopasovni zvočniki.
Vključuje vrečko za shranjevanje slušalk in sponko za oblačila.
Združljiv z vsemi znanimi pisarniškimi telefoni.
Zasnovan in izdelan v Združenem kraljestvu.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.