Yealink UH37 Dvojne slušalke za obe ušesi Priključek USB

- 8%

simbolična fotografija

Yealink UH37 Dvojne slušalke za obe ušesi Priključek USB
Yealink UH37 Dvojne slušalke za obe ušesi Priključek USB
Yealink UH37 Dvojne slušalke za obe ušesi Priključek USB
Yealink UH37 Dvojne slušalke za obe ušesi Priključek USB
Yealink UH37 Dvojne slušalke za obe ušesi Priključek USB
Yealink UH37 Dvojne slušalke za obe ušesi Priključek USB
številka artikla
AH55450788
OEM
UH37DualUC
Proizvajalec
YEALINK
Točke zvestobe: 18
0 ocen
Na zalogi 3 kos, v sredo že pri vas

67,84 €

62,28 €

51,05 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 61,33 €
Na zalogi 3 kos, v sredo že pri vas

62,28 €

67,84 €

51,05 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Yealink UH37 Dual - profesionalne slušalke

Yealink UH37 Dual so slušalke s priključkom USB. Zagotavlja izjemen zvok za klice in glasbo.

Odličen zvok

Zaradi 35 mm zvočnika in stereo zvoka je poslušanje izjemna izkušnja.

Zmanjšanje hrupa

Tehnologija za zmanjševanje šumov in dva mikrofona zagotavljata jasne klice.

Udobje

Penaste ovalne ušesne blazinice izolirajo hrup iz okolice in zagotavljajo odlično odpravljanje hrupa.

Ultralahko in udobno

Z usnjenim naglavnim trakom in slušalkami za celodnevno udobje.

Izboljšanje produktivnosti

Z napravo UH37 se lahko osredotočite na delo in izboljšate produktivnost.

Sodelovanje s platformami UC

Brezhibna interoperabilnost z glavnimi platformami UC in izvirna integracija v telefone IP Yealink.

Glavni parametri

  • Tehnologija odpravljanja šumov z dvema mikrofonoma
  • Akustični ščit za inteligentno zaščito pred hrupom
  • 35 mm zvočnik z dinamičnim EQ
  • Samodejno preklapljanje načina klica ali glasbe
  • Odlično pasivno zmanjševanje hrupa zaradi nove zasnove ušesnih čepkov
  • Ultralahka zasnova, 15 % lažja od prejšnje generacije
  • Robustna zasnova iz visokokakovostne plastike in kovinskega okvirja
  • BusyLight za prikaz stanja klica

Parametri

Vrsta blaga

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.