Kensington ErgoSoft® za zapestje za tanke tipkovnice

simbolična fotografija

Kensington ErgoSoft® za zapestje za tanke tipkovnice
številka artikla
AG476015
OEM
K50434EU
Proizvajalec
Kensington
Točke zvestobe: 8
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

! PIŠITE ZA CENO! Značilnosti S Kensingtonovim naslonom za zapestje ErgoSoft™ si lahko ves dan udobno odpočijete zapestja. Ergonomsko zasnovan tako, da se ujema z današnjimi tanjšimi napravami in njihovo estetiko, izboljšuje počutje in povečuje produktivnost. Naslon ima vrhunsko zunanjo površino iz umetnega usnja, podprto z notranjim gelskim oblazinjenjem, in je na voljo v različnih izvedbah, da se prilagodi različnim višinam mehanskih, igralnih, tankih ali standardnih tipkovnic in miši. Idealen naslon za zapestje za današnja delovna mesta in sodobne pisarne. - Uspešno opravi test MIL-STD-810H, metoda 504.3 Kontaminacija s tekočinami, za odpornost pri izpostavljenosti raztopinam za čiščenje in razkuževanje, kot sta alkohol ali belilo, za vsaj 24 ur. - Naslon za zapestje ErgoSoft ima izjemno mehak občutek in vrhunsko obdelavo, ki jo podpirajo gelske blazinice, kar zagotavlja neprimerljivo kakovost in udobje - Ergonomisti so potrdili, da zagotavlja optimalno udobje in priročnost pri nameščanju zapestja z uporabo prilagojenih dimenzij in edinstvenega oblikovanja - Zaobljene oblike se prilagajajo celotni dolžini tipkovnice ter zagotavljajo dodatno oblazinjenje in podporo za področje palca - Profesionalna zasnova zagotavlja funkcionalno in premišljeno nizkoprofilno eleganco, vzdržljive robove brez stikov in nedrsečo spodnjo stran - Površine, ki jih je enostavno čistiti, samo obrišite z vlažno krpo, da bo naslon za zapestje tudi po letih uporabe izgledal in deloval odlično - Materiali niso strupeni in so neodvisno certificirani za varnost in skladnost s standardi

Parametri

Vrsta blaga

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 902 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.