Kensingtonov naslon za zapestje za standardne tipkovnice Kensington ErgoSoft™

simbolična fotografija

Kensingtonov naslon za zapestje za standardne tipkovnice Kensington ErgoSoft™
številka artikla
AG517170
OEM
K52799WW
Proizvajalec
Kensington
Točke zvestobe: 11
0 ocen
Na zalogi 4 kos, v četrtek že pri vas

39,44 €

32,33 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 35,16 €
Na zalogi 4 kos, v četrtek že pri vas

39,44 €

32,33 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

! PIŠITE ZA CENO! Kensingtonov ErgoSoft Wrist Rest za standardne tipkovnice je znanstveno razvit za preprečevanje poškodb in optimalno udobje, saj ima izjemno mehko zunanjo površino, ki jo podpira blazinica iz gela. Podpornik za zapestje, ki združuje neprimerljivo mehkobo in trpežnost z ergonomsko znanostjo, je idealen za delo in zabavo. Zaradi inovacij, kakovosti in zaupanja je Kensington že več kot 20 let izbira strokovnjakov na področju ergonomije. Izjemno mehak občutek*Vrhunska zunanja stran je podprta z blazinicami z gelom, ki zagotavljajo neprimerljivo kakovost in udobje. Ta naslon za zapestje, ki ponuja najmehkejše in najbolj trpežne materiale na voljo, se ne lepi na kožo in se zlahka obriše. Ergonomska odobritev*Opornica za zapestje je bila zasnovana na podlagi mnenja in odobritve ergonomov, da bi vam s pravilno poravnavo, prilagojenimi dimenzijami in edinstveno obliko krivulje zagotovila optimalno zdravje, udobje in zaščito, zato pomaga zmanjšati vpliv ponavljajočih se obremenitev na roke. Združuje neprimerljivo mehkobo in vzdržljivost z ergonomsko znanostjo, zato je kot nalašč za delo in zabavo. Oblikovanje na profesionalni ravni*Zagotavlja funkcionalno in prefinjeno nizkoprofilno eleganco. Zaradi nedrseče gumijaste podlage naslonjalo ne zdrsne, ne glede na to, ali delate ali igrate. Zasnovan za tipkovnice z višino sprednje strani od 10 mm do 20 mm

Parametri

Vrsta blaga

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.