Komplet 3 iger za PS4 Uncharted Collection
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Komplet 3 iger za PS4 Uncharted Collection
EAN izdelka: 711719866831
Splošni opis
Zbirka Uncharted je komplet treh iger za sistem PS4. Vključuje igre Drake Fortune, Among Thiefs in Drake's Deception. Vse igre imajo CZ podnapise.
Preoblikovana kakovost
Ta zbirka prinaša prve tri epizode igre Uncharted, ki jih je remasterizirala družba Bluepoint Games. Igre imajo izboljšana okolja in obraze likov za boljšo igralno izkušnjo.
Izboljšan nadzor in hitrejše nalaganje
Upravljanje je bolj udobno, nalaganje lokacij pa hitrejše. Poleg tega so igre popravljene tako, da so brezhibne.
Ločljivost Full HD
Igre so v ločljivosti Full HD in imajo hitrost 60 Hz, kar zagotavlja gladko izkušnjo.
Težave in načini
Igra ponuja različne težavnostne stopnje in načine, med drugim Explorer, Crushing in Brutal. Na voljo je tudi nov način, ki temelji na času, Speedrun.
Način fotografiranja
Za raziskovalce je na voljo nov način fotografiranja, s katerim lahko ovekovečite nekatere pokrajine in trenutke.
Priročno pakiranje
To pakiranje v več pakiranjih je priročno. Vsaka epizoda traja povprečno približno 10 ur. Zgodba je povezana in privlačna.
Uncharted: Zbirka Nathan Drake
Vključuje tri akcijske igre Uncharted: Drake's Fortune, Uncharted 2: Among Thieves in Uncharted 3: Drake's Deception. Igre so opremljene s podnapisi v češčini in imajo prenovljeno grafiko v polni ločljivosti HD in 60 sličic na sekundo.
Akcijska pustolovska igra Uncharted: Drakes Fortune
Igra ponuja popoln prikaz likov, narave, fizike vode in realizma. Zgodba se odvija na otoku, kjer iščete mitski zaklad Eldorado.
Uncharted 2: Med tatovi
Odlična tretjeosebna pustolovščina. Drake se mora spopasti z vojnim veteranom, ki ga žene vizija bogastva.
Uncharted 3: Drakeova prevara
Nathan Drake se odpravi na pot iskanja znamenite Atlantide v pesku. S sovražniki se lahko spopada na več načinov in izkoristi možnosti prikrivanja.
Slike izdelka
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.