Konferenčna kamera Logitech Rally System Premium Ultra-HD, konferenčni sistem
2 159,73 €
2 050,91 €
1 681,07 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Konferenčna kamera Logitech Rally System Premium Ultra-HD
Profesionalni konferenčni sistem s samodejnim nadzorom kamere.
Tehnologija RightSense™
Omogoča učinkovitejšo uporabo in optimizacijo zasičenosti v slabih svetlobnih pogojih.
Modularni zvok
Zagotavlja popolno pokritost srednje velikih ali velikih dvoran.
Elegantno industrijsko oblikovanje
Profesionalni sestavni deli v elegantni industrijski zasnovi.
Tehnične specifikacije
Podrobne tehnične specifikacije za vaše potrebe.
Operacijski sistemi
Podpira operacijske sisteme Windows 7, Windows 8.1, Windows 10, macOS 10.10 in višje ter Chrome OS.
Resolucija
Podpira ločljivosti, višje od 1080p.
Tehnologija RightSense
RightLight z WDR, RightSight in RightSound za popolno doživetje.
Tehnični parametri
Podrobne tehnične specifikacije za vaše potrebe.
Fotoaparat Rally
Slikovni sistem Ultra HD z gladkim motoriziranim pomikanjem, nagibanjem in povečavo.
Namizni mikrofon za shod
Snemanje zvoka na razdalji 4,5 m s štirimi vsesmernimi mikrofoni.
Govornik Rally
Visoko zmogljiv 76 mm zvočnik z magnetom iz redkih zemljin in sistemom blaženja.
Tabela Vozlišče Rally
Povezava z enim kablom CAT6A z video vozliščem Rally.
Slikovno vozlišče Rally
Zagotavlja povezave HDMI tipa A (x2), USB-C, USB tipa B in RJ45.
Daljinski upravljalnik
RF daljinski upravljalnik za priročno upravljanje.
Kabli/ napajanje z električno energijo
Celoten komplet kablov in napajanja za vaše potrebe.
Združljivost in certificiranje
Povezljivost USB plug-and-play s certificiranjem Skype for Business in pripravljenostjo za Teams.
Vsebina paketa
Kamera Rally, video vozlišče Rally, namizno vozlišče Rally, zvočnik Rally, namizni mikrofon Rally, daljinski upravljalnik in kabli.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.