LAMAX GPS lokator ovratnica
91,00 €
74,59 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
LAMAX GPS lokator ovratnica
EAN: 8594175355680
Opis izdelka
GPS lokator LAMAX je majhna, a zmogljiva naprava za sledenje.
Varno spremlja hišne ljubljenčke, prtljago ali druge dragocene predmete.
Zagotavlja mir in zagotovilo, da je vse na svojem mestu.
Je vodoodporen z oceno IP67 in tehta le 40 gramov.
Funkcije
Omogoča sledenje lokaciji v realnem času z aplikacijo LAMAX Tracking.
Ima funkcijo opozarjanja na zapustitev varnega območja.
Vključuje gumb SOS za hitro pošiljanje klica na pomoč.
Omogoča ogled do 30-dnevne zgodovine zbranih podatkov.
Varnost
Podatki so shranjeni na naših lastnih strežnikih, kar zagotavlja največjo varnost.
Storitve so potrjene z mednarodnimi certifikati ISO 9001, ISO 14001 in ISO 27001 podjetja TÜV SÜD.
Dodatki
Vsak lokator GPS je opremljen s kartico SIM družbe T-Mobile.
Združljiv s sistemi iOS in Android.
Vključena je tudi ovratnica za enostavno pritrditev na žival.
Tehnične specifikacije
- Določanje položaja: GPS, LBS, GSM, Wi-Fi
- Velikost kartice SIM: nano SIM
- Vodotesnost: IP67
- Teža: 40 g
- Dimenzije lokatorja: 54 × 40 × 18 mm
- Polnjenje: USB 5 V / 0,5 A
- Baterija: 3,7 V 1000 mAh Li-Ion
- Jeziki aplikacije LAMAX za sledenje EN, DE, CZ, PL, HU, FR, ES, IT
Vsebina paketa
- Iskalnik GPS družbe LAMAX
- Silikonski rokav
- Vrvica
- Ovratnik
- Polnilni kabel
- Kratek priročnik za zagon
- Kartica SIM družbe T-mobile 10 MB
- Vijačnik
- Vijak
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.