LAMAX Powerbank 15000 mAh Hitro polnjenje
39,32 €
32,23 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
LAMAX Powerbank 15000 mAh Hitro polnjenje
EAN izdelka: 8594175353181
Nikoli ne zmanjka energije
Baterija LAMAX Powerbank je zanesljiv partner, ko vašim napravam zmanjka energije.
Priročno polnjenje do treh naprav
Napajalnik omogoča hkratno polnjenje do treh naprav, kot so telefon, tablični računalnik in druge.
Tehnologija FastCharge
S tehnologijo FastCharge se iPhone do 50 % napolni v samo 30 minutah.
Banka napajanja za vsako priložnost
Majhna velikost in majhna teža zagotavljata, da lahko napajalnik vedno nosite s seboj, tako na letališču, na avtobusu kot sredi gozda.
Trpežno kovinsko ohišje
Banka napajanja je opremljena z vzdržljivim kovinskim ohišjem, ki je odporno tudi na težke razmere.
Hitro in varno polnjenje
Napajalna banka podpira tehnologijo hitrega polnjenja, ki pospeši prenos energije v združljivo napravo.
Varnost na prvem mestu
Vgrajeni nadzorni čipi zagotavljajo največjo varnost pri polnjenju do treh naprav hkrati.
Ključne lastnosti
- Vhod: microUSB: 5 V / 2 A, 9 V / 2 A, USB-C: 5 V / 3 A, 9 V / 2 A
- Izhod (izhod): 2× USB (QC3.0): 3,6 ~ 6,5 V/3A, 6,5 ~ 9V/2A, 9 ~ 12V/1,5A, USB-C (PD in QC3.0): 5V/3A, 9V/2A, 12V/1,5A
- Zmogljivost: 15 000 mAh
- Tehnologija hitrega polnjenja: Hitro polnjenje
- Trpežno kovinsko ohišje
- Vrsta baterije: Li-Polimer
- Dimenzije: 135 × 70 × 18 mm
- Teža: 330 g
Vsebina paketa
- LAMAX 15 000 mAh Powerbank s hitrim polnjenjem
- Kabel USB/MicroUSB
- Navodila za uporabo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.