LAMAX Tones1 - brezžične slušalke - bele
39,35 €
32,25 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
LAMAX Tones1 - Brezžične slušalke
EAN izdelka: 8594175359374
Opis izdelka
Brezžične slušalke LAMAX Tones1 zagotavljajo svobodo gibanja z dosegom do 15 metrov. Z enim polnjenjem lahko poslušate do 8 ur, v polnilnem ohišju pa še dodatnih 32 ur.
Življenjska doba baterije
Slušalke LAMAX Tones1 z enim polnjenjem zdržijo do 8 ur. Polnilno ohišje zagotavlja dodatnih 32 ur delovanja.
Povezovanje
Tehnologija Bluetooth 5.3 omogoča hitro in nemoteno združevanje ter doseg do 15 metrov.
Zvok in upravljanje
Slušalke LAMAX Tones1 ponujajo čist zvok z odličnimi nizkimi toni in upravljanjem na dotik. Opremljene so z mikrofonom za klice in upravljanje glasovnega pomočnika.
Odpornost
Slušalke so odporne na vlago, zato so kot nalašč za naporne treninge ali druge dejavnosti.
Tehnični parametri
- Vrsta slušalk: Brezžične slušalke bluetooth na ušesih
- Upravljanje: na dotik
- Brezžična tehnologija: Bluetooth 5.3
- Podprti kodeki: AAC
- Doseg Bluetooth: do 15 m.
- Frekvenčno območje: 20 Hz - 20 kHz
- Velikost pretvornika: 10 mm
- Kapaciteta baterije polnilne postaje: 300 mAh
- Kapaciteta baterije v telefonu: 30 mAh
- Čas predvajanja: glasnost 50 % - 8 h, glasnost 80 % - 7 h
- Skupni čas poslušanja: 40 ur
- Čas polnjenja slušalk od 0 % do 100 %: 1 h
- Čas polnjenja polnilne postaje od 0 % do 100 %: 85 min
- Povezljivost: USB-C za polnjenje
- Značilnosti: podpora glasovnega pomočnika, nadzor poti, nadzor glasnosti, vgrajen mikrofon, možnost ene slušalke, prikaz LED, ergonomska zasnova, odpornost na znoj in vlago.
- Teža: 3,4 g (posamezna slušalka), 36 g (s polnilno postajo)
- Dimenzije polnilne postaje: 52,55 × 25,8 × 49 mm
Vsebina paketa
- Slušalke LAMAX Tones1
- Ohišje za polnjenje
- Polnilni kabel USB-C
- 3 velikosti čepov
- Priročnik
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.