Lauben stekleni vrč za filtriranje vode 32GW - vrč za filtriranje
77,74 €
63,72 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Lauben Stekleni vrč za filtriranje vode 32GW - Stekleni vrč za filtriranje
Bolj zdrava in okusna voda
Stekleni vrč za filtriranje vode Lauben 32GW je steklen filtrirni vrč, ki iz vode odstranjuje neželene snovi.
Štiristopenjski sistem filtriranja
Ta sistem učinkovito odstranjuje bakterije, mikroplastiko, težke kovine, pesticide, herbicide, hormone in klor.
Brez plastičnega priokusa
Zaradi steklenega kotlička v vodi ne ostane plastični priokus. Rezultat je voda boljšega okusa in vonja.
Združljiv filter
Filter je združljiv z drugimi najbolje prodajanimi blagovnimi znamkami na trgu in preprečuje nabiranje vodnega kamna.
Obseg 3,2 l
Vrč ima zadostno prostornino za neprekinjeno polnjenje skozi ves dan.
Oblikovanje s pokrovom iz bambusa
Čajnik ima čudovito obliko s pokrovom iz bambusa, ki ima dno iz nerjavečega jekla proti plesni.
Silikonsko nedrseče dno
Za večjo varnost je čajnik opremljen s silikonskim nedrsečim dnom.
Brezčasno oblikovanje
Filtrirni kotliček odlikuje preprosta, brezčasna zasnova in je izdelan iz stekla.
Trajnostni razvoj
Kotel je izdelan iz borosilikatnega stekla, ki je v primerjavi s plastiko popolnoma neškodljivo.
Varnost
Zaradi priloženega silikonskega nedrsečega dna je čajnik varen.
Enostavno vzdrževanje
Kotel je izdelan iz borosilikatnega stekla, ki je odporno na višje temperature. Varno ga lahko pomivate v pomivalnem stroju.
Značilnosti
- Trpežno borosilikatno steklo
- Kapaciteta filtra 160 l
- Nedrseče silikonsko dno
- Optimalna velikost za družinsko uporabo
- Zaščitni antibakterijski pokrov iz bambusa
- Štiristopenjsko filtriranje
Parametri
- Skupna prostornina: 3,2 l
- Prostornina filtrirane vode: 2,2 l
- Primerno za pomivanje v pomivalnem stroju: da
- Material: steklo, bambus, nerjavno jeklo, plastika
- Število filtrskih vložkov v paketu: 1 kos
Vsebina paketa
- Stekleni čajnik
- Filter 1pc
- Silikonsko nedrseče dno
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.