LEDLENSER čelna svetilka NEO9R - črno-siva
119,79 €
88,34 €
72,41 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
LEDLENSER NEO9R - Popolna čelna svetilka za nočni tek
LEDLENSER NEO9R je idealna čelna svetilka za urbane nočne tekače. Z močnim in posebej prilagojenim svetlobnim tokom vam omogoča varen tek tudi ponoči.
Največje udobje in varnost
Razporeditev teže med baterijsko škatlo in glavo svetilke zagotavlja udobje tudi med dolgotrajnim nošenjem. Zadnja rdeča luč in odsevni naglavni trak povečata vašo vidnost in varnost.
Vsestranska uporaba
Žaromet lahko pritrdite na prsni pas, da ne boste zaslepili drugih tekačev ali sprehajalcev. Načini svetlobe so zasnovani tako, da odlično osvetljujejo teren na krajših in daljših razdaljah.
Ergonomska zasnova
Čelna svetilka NEO9R ima minimalistično in ergonomsko obliko za največje udobje. Glavo svetilke je mogoče nagniti za individualno prilagoditev svetlobnega stožca.
Vsebina paketa
- LEDLENSER NEO9R svetilka
- Baterije za ponovno polnjenje
- Silikonska nedrseča blazinica
- Magnetni polnilni kabel
- Prsni pas
Tehnične specifikacije
- Doseg svetlobe: 100/70/40/5 m
- Svetlobni tok: 600/300/100/20 lm
- Čas osvetlitve: 4/8/35 h
- Teža: 104 g
- Baterija: Li-ionska baterija za polnjenje
- Kapaciteta baterije: 6,66 Wh
- Polnjenje: da
- LED: 2x visokozmogljiva LED
- Potrdilo o odpornosti: IP54
- Preskus padca z višine: 2 m
- Svetlobne funkcije: povečanje, moč, srednja moč, nizka moč
- Temperatura svetlobe: 5200-6200 K
- CRI: 70
Posebne funkcije
- Zadnja rdeča luč
- Prevozna ključavnica
- Način varnostnega kopiranja
Tehnologija
Sistem za nadzor temperature ščiti svetilko pred pregrevanjem. Magnetno polnjenje prek magnetnega priključka. Zahvaljujoč tehnologiji dveh neodvisnih leč lahko svetilke s tehnologijo FUSION BEAM idealno prilagodijo moč svetlobe, tako da svetilka hkrati idealno osvetli široko okolico in oddaljene točke.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.