LEDLENSER Žaromet H15R Delovni - škatla

- 25%

simbolična fotografija

LEDLENSER Žaromet H15R Delovni - škatla
LEDLENSER Žaromet H15R Delovni - škatla
LEDLENSER Žaromet H15R Delovni - škatla
LEDLENSER Žaromet H15R Delovni - škatla
LEDLENSER Žaromet H15R Delovni - škatla
LEDLENSER Žaromet H15R Delovni - škatla
številka artikla
3824398
OEM
502196
Proizvajalec
Ledlenser
Točke zvestobe: 7
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

LEDLENSER Žaromet H15R Delovni - škatla

LEDLENSER H15R WORK je kompaktna polnilna svetilka za zahtevna delovna okolja.

Naravna svetloba

Svetilka zagotavlja naravno svetlobo (CRI) in tehnologijo Flicker Free.

Napredni sistem ostrenja

Napredna tehnologija sistema ostrenja omogoča hitro ostrenje svetlobnega stožca.

Nemoteno zatemnjevanje

Vrtljivi gumb omogoča neprekinjeno zatemnitev svetlobnega toka.

Nagibna glava

Glava svetilke je nagibna in zagotavlja kakovostno osvetlitev točno glede na uporabnikove potrebe.

Odstranljiva svetilka

Svetilko je mogoče enostavno odstraniti in sneti z naglavnega traku, tako da je priročna ročna svetilka.

Odpornost

Zahvaljujoč tehnologiji FLEX SEALING ter zaščitnemu pokrovu in steklu je svetilka odporna po standardu IP67.

Polnjenje

Svetilko lahko napolnite s polnilnikom z vzdržljivim magnetnim priključkom.

Oprema za svetilke

  • Prevozna ključavnica
  • Indikator baterije
  • Funkcija pomnilnika
  • Tehnologija luči za nazaj

Paket vsebuje

  • Baterije za ponovno polnjenje
  • Sponka za pas
  • Podaljševalni kabel
  • Pritrdilne sponke
  • Pomožni obroč za ostrenje
  • Magnetni polnilni kabel
  • Prozoren silikonski naglavni trak

Garancija

Za svetilko velja podaljšana sedemletna garancija.

Specifikacije

  • Svetlobni tok: 2500/1000/20 lm
  • Svetlobne funkcije: Boost, Power, Low Power
  • Doseg svetlobe: 250/170/20 m
  • Čas osvetlitve: 4/70 h
  • Teža: 413 g

Parametri

Vrsta blaga
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
BREZPLAČNA DOSTAVA za nakup že od 49 €
Široka izbira. Ponujamo več kot 50000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.