Leifheit 52102 Set Clean Twist Disc Mop Mobilni rotacijski komplet za čiščenje

simbolična fotografija

Leifheit 52102 Set Clean Twist Disc Mop Mobilni rotacijski komplet za čiščenje
Leifheit 52102 Set Clean Twist Disc Mop Mobilni rotacijski komplet za čiščenje
Leifheit 52102 Set Clean Twist Disc Mop Mobilni rotacijski komplet za čiščenje
Leifheit 52102 Set Clean Twist Disc Mop Mobilni rotacijski komplet za čiščenje
Leifheit 52102 Set Clean Twist Disc Mop Mobilni rotacijski komplet za čiščenje
Leifheit 52102 Set Clean Twist Disc Mop Mobilni rotacijski komplet za čiščenje
Leifheit 52102 Set Clean Twist Disc Mop Mobilni rotacijski komplet za čiščenje
številka artikla
32391550
OEM
52102
Proizvajalec
Leifheit
Točke zvestobe: 2
0 ocen
Na zalogi 1 kos, dostava v 1-2 delovnih dneh

47,17 €

38,66 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 45,75 €
Na zalogi 1 kos, dostava v 1-2 delovnih dneh

47,17 €

38,66 € Brez DDV

Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Leifheit 52102 Set Clean Twist Disc Mop Mobile - Vaš pomočnik za popolno čiščenje

Leifheit ponuja celovito rešitev za priročno čiščenje vseh vrst tal.

Rotacijska tehnologija za nemoteno ožemanje

Teleskopski ročaj s patentirano tehnologijo vrtenja omogoča učinkovito stiskanje mopov.

Brez truda in umazanih rok.

Funkcija Spin-stop za nadzor vlažnosti

Če želite ustaviti vrtenje mopa, zaprite vzvod na ročaju.

Glede na potrebe po negi tal določite želeno stopnjo vlažnosti mopa.

Nova žlica za tiho in varno obračanje

Zaradi 360-stopinjske rotacije plosko ležečega spoja je čiščenje v valovitih linijah lažje.

Vstopi lahko tudi na težje dostopna mesta, na primer pod pohištvo.

Teleskopski ročaj za udobno delo

Za udobno delo s hrbtom nastavite višino ročaja od 109 do 140 cm.

Mobilni voziček za enostavno rokovanje

Premični voziček in vgrajen ročaj za ročaj olajšata prenašanje celotnega kompleta.

Specifikacije izdelka

  • Dolžina ročaja: 109 - 140 cm
  • Prostornina vedra: 6 litrov
  • Posebnosti: kolesa za lažje rokovanje

Parametri

Vrsta blaga

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.