LEITZ Precision Home Rezalnik A4 z vzvodom
67,87 €
52,62 €
43,13 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Rezalnik papirja Leitz Home je idealen za domačo, obrtno in hobi uporabo za rezanje papirja, etiket, folij, fotografij, laminiranih dokumentov in kartic. Ta lahek in kompakten rezalnik papirja za domačo rabo brez težav hitro in natančno reže do 8 listov papirja A4 (80 g/m2). Prozorna ročna sponka za papir vam omogoča, da sledite liniji reza rezila, tako da vedno dosežete popolno natančnost, ergonomski ročaj pa zagotavlja udobno in enostavno rezanje. Poravnavanje papirja s preprostimi metričnimi mrežami, kotnimi vodili in merilnimi pravili na gladki laminatni podlagi je hitro in enostavno. Varnostno varovalo rezila zagotavlja popolno zaščito, varnostna ključavnica pa zaklene rezilo, ko ga ne uporabljate. Z rezilom iz nerjavečega jekla, robustno delovno površino in dvoletno garancijo vam ta kakovostni rezalnik zagotavlja natančno in varno rezanje. Kompakten in lahek rezalnik papirja A4. Za domačo in hobi uporabo. Preprost in natančen rezalnik papirja za domačo uporabo. Lahek in kompakten rezalnik papirja A4, idealen za domačo, obrtno in hobi uporabo. Varnostno kaljeno rezilo iz nerjavečega jekla reže do 8 listov 80 g/m2 papirja ali drugih materialov, kot so etikete, prosojnice, fotografije, laminati in kartice Ergonomski ročaj zagotavlja enostavne in natančne rezultate pri vsaki uporabi Prozorna ročna sponka za papir omogoča dober vizualni pregled rezalne točke za večjo natančnost rezanja Izjemno gladka laminatna podložna površina z enostavnimi metričnimi mrežami, kotnimi vodili in natančnimi merilnimi črtami za enostavno poravnavo papirja Lahka, a trpežna plastična podlaga z nedrsečimi gumijastimi nogicami za večjo stabilnost Varnostno varovalo rezila zagotavlja popolno zaščito, medtem ko varnostna ključavnica ohranja rezilo zaprto, ko ga ne uporabljate Izjemno kakovosten rezalnik papirja Leitz z dvoletno garancijo za brezskrbno rezanje
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.