LENOVO Slušalke ThinkPad Stereo analogne slušalke

- 15%

simbolična fotografija

LENOVO Slušalke ThinkPad Stereo analogne slušalke
LENOVO Slušalke ThinkPad Stereo analogne slušalke
LENOVO Slušalke ThinkPad Stereo analogne slušalke
številka artikla
3478210
OEM
4XD0K25030
Proizvajalec
Lenovo
Točke zvestobe: 6
0 ocen
Na zalogi 5 kos, v četrtek že pri vas

26,02 €

22,01 €

18,04 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 21,81 €
Na zalogi 5 kos, v četrtek že pri vas

22,01 €

26,02 €

18,04 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

LENOVO ThinkPad Stereo analogne slušalke

EAN: 889955751690

Predstavljamo visokokakovostne slušalke LENOVO ThinkPad. Idealne so za sodobna pisarniška okolja, kjer klici VoIP nadomeščajo tradicionalne telefonske storitve in prihranijo stroške.

Udobje in oblikovanje

Slušalke so udobno mono ali stereo zasnovane. Velikost držala za slušalke je nastavljiva za optimalno udobje. Mikrofon, vrtljiv za 180 stopinj, omogoča enostavno rokovanje.

Povezovanje

Slušalke se priključijo prek 3,5-milimetrskega priključka ali USB, kar zagotavlja široko združljivost z različnimi napravami.

Specifikacije slušalk

  • Frekvenčno območje: 20 Hz ~ 20 KHz
  • Metoda voznika: dinamična
  • Višina zvočnika: 30 mm
  • Občutljivost: 98 ± 3 dB
  • THD: manj kot 5 %
  • Impedanca: 32 ± 15 %
  • Nazivna moč: 10 mW
  • Moč: 20mW
  • Ravnotežje: <= 3 dB

Specifikacije mikrofona

  • Frekvenčno območje: 100 ~ 10 kHz
  • Občutljivost: -42 ± 3 dB (0 dB = 1V/PA)
  • Dimenzije: 4,0 * 1,5 mm
  • Usmerjenost: v vse smeri
  • Impedanca: 2,2K ± 10 %
  • Delovna napetost: 2,0 V
  • Testiranje ESD: 8-12KV

Fizični podatki

Približna dolžina kabla: Analogni 1250 mm, USB 1530 mm. Teža: mono analogni 70 g, mono USB 85 g, stereo analogni 114 g, stereo USB 130 g.

Parametri

Vrsta blaga
Vrsta slušalk
Vmesnik za slušalke
Lastnosti slušalk
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 902 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.