Logitech Brezžična miška MX Anywhere 3, EMEA, Rose

simbolična fotografija

Logitech Brezžična miška MX Anywhere 3, EMEA, Rose
Logitech Brezžična miška MX Anywhere 3, EMEA, Rose
Logitech Brezžična miška MX Anywhere 3, EMEA, Rose
Logitech Brezžična miška MX Anywhere 3, EMEA, Rose
Logitech Brezžična miška MX Anywhere 3, EMEA, Rose
Logitech Brezžična miška MX Anywhere 3, EMEA, Rose
Logitech Brezžična miška MX Anywhere 3, EMEA, Rose
številka artikla
3288654
OEM
910-005990
Proizvajalec
Logitech
Točke zvestobe: 5
0 ocen
Na zalogi 4 kos, 21.5.2024 že pri vas

105,40 €

86,39 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 101,19 €
Na zalogi 4 kos, 21.5.2024 že pri vas

105,40 €

86,39 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Logitech brezžična miška MX Anywhere 3, EMEA, Rose

Splošni opis

Brezžična miška Logitech MX Anywhere 3 je idealna za delo na poti. Od domačih pisarn do letaliških salonov, njena kompaktna zasnova in visoka zmogljivost zagotavljata nemoteno delo kjer koli.

Tehnične specifikacije

Miška je opremljena s tehnologijo senzorja Darkfield z visoko natančnostjo. Nominalna vrednost je 1000 DPI, lahko pa jo nastavite do 4000 DPI. Število gumbov je 6.

Vzdržljivost in polnjenje

Miško napaja baterija Li-Po s 500 mAh, ki jo je mogoče ponovno napolniti. Z enim polnim polnjenjem zdrži do 70 dni. Polnjenje je mogoče s priloženim kablom USB-C.

Oblikovanje in materiali

MX Anywhere 3 je eleganten in dobro izdelan. Ima strojno obdelano jekleno kolesce za pomikanje in silikonske stranske ročaje za popoln otip.

Združljivost in povezljivost

Miška se lahko poveže z največ tremi napravami in med njimi preklaplja s pritiskom na gumb. Združljiva je z operacijskimi sistemi Windows®, macOS, iPadOS, ChromeOS™ in Linux®.

Dimenzije in teža

  • Višina: 34,4 mm
  • Širina: 65 mm
  • Globina: 100,5 mm
  • Teža: 99 g

Vsebina paketa

  • Miška
  • Sprejemnik USB
  • Polnilni kabel (USB-C na USB-A)
  • Uporabniška dokumentacija

Garancija

Za ta izdelek velja 2-letna garancija.

EAN: 5099206092952

Parametri

Vrsta blaga
Vrsta miške
Specifikacije miške
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
BREZPLAČNA DOSTAVA za nakup že od 49 €
Široka izbira. Ponujamo več kot 50000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.