Logitech G923 Racing Wheel za Xbox One in PC
451,57 €
370,14 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Logitech G923 Racing Wheel za Xbox One in PC
Logitech G923 je naslednja generacija dirkalnih volanov. S poustvarjanjem večkrat nagrajene zasnove Logitech G prinaša realizem brez primere.
Trueforce - Naslednja generacija povratne informacije o sili
Kot še nikoli prej boste občutili vsak zasuk bata, šumenje gramoza in vsak premik, zdrs ali zavoj.
Vrhunska zasnova
Volan je izdelan iz aluminija, jekla in usnja za popolno vozniško izkušnjo.
Dvojna sklopka - pomoč pri zagonu
Dvojna sklopka vam omogoča popoln start na vsaki dirki.
Tehnične specifikacije
Zahteve za konzole Xbox Series X|S in Xbox One
- Igralni sistem Xbox Series X|S ali Xbox One
- Igra, ki podpira dirkalni volan Logitech force feedback
Zahteve za PC
- Windows 10, 8, 8.1 in 7
- 150 MB razpoložljivega prostora na trdem disku
- Vrata USB 2.0
- Igra, ki podpira dirkalni volan Logitech force feedback
Vsebina paketa
- Volan
- Pedala
- Napajanje
- Uporabniška dokumentacija
Materiali
- Zobniki Kolesa: Anodiziran aluminij
- Prevleka kolesa: ročno sešito usnje
- Krmilna gred: Jeklo
- Krmilne lopatice menjalnika: brušeno nerjavno jeklo
- Pritrdilne sponke: steklena vlakna
- Okvirji pedal in roke: valjano jeklo
- Površine pedal: brušeno nerjavno jeklo
- Puše pedalskega bata: polioksimetilenska termoplastika (POM)
Garancija
2-letna omejena garancija za strojno opremo
Volan
Dimenzije (V x Š x G)
270 x 260 x 278 mm
Teža brez kablov
2,25 kg
Tehnične specifikacije
- Vrtenje: 900 stopinj od zaklepa do zaklepa
- Senzor za krmiljenje s Hallovim učinkom
- Motor z dvojno povratno informacijo o sili s funkcijo TRUEFORCE
- Zaščita pred pregrevanjem
Pedala
Dimenzije (V x Š x G)
167 x 428,5 x 311 mm
Teža brez kablov
3,1 kg
Tehnične specifikacije
- Nelinearni zavorni pedal
- Patentiran sistem za pritrjevanje preprog
- Teksturiran oprijem pete
- Samokalibriranje
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.