Logitech POP miška z emoji - DAYDREAM_MINT - EMEA

simbolična fotografija

Logitech POP miška z emoji - DAYDREAM_MINT - EMEA
Logitech POP miška z emoji - DAYDREAM_MINT - EMEA
Logitech POP miška z emoji - DAYDREAM_MINT - EMEA
Logitech POP miška z emoji - DAYDREAM_MINT - EMEA
Logitech POP miška z emoji - DAYDREAM_MINT - EMEA
Logitech POP miška z emoji - DAYDREAM_MINT - EMEA
številka artikla
3288868
OEM
910-006547
Proizvajalec
Logitech
Točke zvestobe: 2
0 ocen
Na zalogi 1 kos, v četrtek že pri vas

40,24 €

32,98 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 36,22 €
Na zalogi 1 kos, v četrtek že pri vas

40,24 €

32,98 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Logitech POP miška - DAYDREAM_MINT - EMEA

EAN: 5099206101661

Izstopajoča osebnost

POP Mouse, brezžična miška s prepoznavnim dizajnom. Izbirate lahko med našo bogato ponudbo in se izkažete!

Pritisnite gumb

Zgornji miškin gumb je prilagodljiv. Pošljite emotikone ali dodelite drugo funkcijo.

Eleganten videz. Kamorkoli.

POP Mouse je udobna na dotik in tiha zaradi tehnologije SilentTouch. Delajte kjerkoli z visoko natančnostjo.

Prestavljanje med uporabo

SmartWheel samodejno preklaplja med načinom visoke natančnosti in hitrim podajanjem.

Uživajte v priložnosti za popolno izražanje.

Dodajte več Logitechovih izdelkov v domačo pisarno in izboljšajte svoje komunikacije.

Tehnične specifikacije

  • Dimenzije (V x Š x G): 104,8 x 59,4 x 35,2 mm
  • Teža (z baterijami): 82 g
  • Združljivost: Windows 10,11, macOS 10.15, Chrome OS, iPadOS 13.4, Microsoft Surface, Logi Bolt USB
  • Število gumbov: 4 (levi/desni, kolesce za pomikanje s srednjim gumbom, zgornji gumb)
  • Vrsta baterije: 1x baterija AA (vključena)
  • Življenjska doba baterije: do 24 mesecev
  • Vrsta povezave: Bluetooth low energy (5.1), Logi Bolt USB
  • Brezžični doseg: 10 m
  • Programska podpora za Logitech Flow, programska oprema za emojije

Vsebina paketa

  • Brezžična miška
  • 1x baterija AA
  • Uporabniška dokumentacija

Parametri

Vrsta blaga
Vrsta miške
Specifikacije miške
Vmesnik za miško
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 902 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.