Logitech Scribe
1 186,54 €
972,57 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Logitech Scribe
EAN: 097855165893
Dimenzije
Kamera:
- Višina: 149 mm
- Širina: 119 mm
- Globina: 573 mm
- Teža: 1,1 kg
Gumb za deljenje:
- Višina: 12,7 mm
- Premer: 71,8 mm
- Teža: 108 g
Vbrizgalnik:
- Višina: 91 mm
- Širina: 60,2 mm
- Globina: 36,3 mm
Sprejemnik Dongle:
- Višina: 22,5 mm
- Širina: 31 mm
- Globina: 83,7 mm
- Dolžina kabla: 500 mm
Vključeni kabli (x2):
- Dolžina: 5 m
Sistemske zahteve
Bela tabla:
- Največje dimenzije višina: 1,2 m, širina: 2 m
Kabli za stranke:
- Vrsta kabla: Cat5e ali višje [do skupne dolžine 35 metrov]
Tehnične specifikacije
Certificiranje in združljivost:
Integrira se z Microsoft Teams Rooms v operacijskem sistemu Windows in Zoom Rooms (Windows ali macOS) kot kamera za vsebino bele table.
Združljiv s skoraj vsemi aplikacijami za videokonference kot kamera, priključena na USB.
Kamera:
- Izhodna ločljivost: 1080p pri 15 sličicah na sekundo
- Vgrajena umetna inteligenca: pošiljanje videoprenosa z umetno inteligenco na videokonferencah
Gumb za deljenje:
- Napajanje: 2 x bateriji CR2032
- Montaža na lepilno podlago
Vmesnik:
- Kamera: vrata za kategorijo kablov
- Gumb za skupno rabo: Bluetooth Low Energy
Napajanje in kabli:
- Napajanje: 100-240V napajalnik s samodejnim preklapljanjem z mednarodnim adapterjem
- Vrsta kabla: Cat5e SF/UTP AWG26 ali več
Okolje:
- Delovna temperatura: 0-40 °C
- Temperatura shranjevanja: -40-70 °C
- Vlaga: 10-95 %
Varnost:
- Šifriranje celotnega diska: AES-128
Upravljanje objektov:
Logitech Sync
Vsebina paketa
- Fotoaparat
- Gumb za deljenje
- Sprejemnik Dongle Transceiver
- napajanje 100-240 V z mednarodnim adapterjem
- 5,0 m kablov Cat5e x 2
- Komplet za namestitev kamere
- Dokumentacija
Garancijske informacije
Standard: vključena je 2-letna omejena garancija za strojno opremo. Podaljšana: Ob nakupu strojne opreme je na voljo dodatna enoletna podaljšana garancija.
Številka dela: 960-001332
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.