Logitech slušalke H110 Stereo
18,35 €
13,91 €
11,40 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Logitech slušalke H110 Stereo
Enostaven način za začetek klica prek spleta.
Za računalnike z ločenim vhodom za mikrofon in 3,5 mm zvočnim izhodom.
Zanesljiv in učinkovit za vsakodnevno uporabo.
Združljiv z večino operacijskih sistemov in platform.
Stereofonski zvok
Čist zvok za glasbo, igre in klice.
Idealno za video klice z družino ali sodelavci.
Vrtljivi mikrofon
Mikrofon lahko obrnete za 180° in ga namestite na levo ali desno stran glave.
Prilagodljiva namestitev mikrofona za boljše snemanje glasu.
Preprečevanje šumov iz okolice za jasen zvok pogovora.
Nastavljiv most za glavo
Robustne in lahke stereo slušalke s širokim naborom nastavitev.
Izjemno mehki ušesni nastavki iz pene za večurno udobje.
Povezava prek dveh priključkov
Povezava z računalniki z ločenim vhodom za mikrofon in 3,5 mm zvočnim izhodom.
Ni združljiv s Chromebooki™, tabličnimi računalniki ali napravami Mac.
Tehnični parametri
- Vhodna impedanca: 32 ohmov
- Občutljivost (slušalke): 100 dB /-3 dB
- Občutljivost (mikrofon): -58 dBV/µbar, -38 dBV/Pa /-4 dB
- Frekvenčno območje (slušalke): 20 Hz-20 kHz
- Frekvenčno območje (mikrofon): 100 Hz-16 kHz
- Dolžina kabla: 1,8 m
Sistemske zahteve
Združljiv je z običajnimi aplikacijami za klicanje na skoraj vseh platformah in operacijskih sistemih.
Analogna povezava prek 3,5-milimetrskih vhodnih in izhodnih zvočnih priključkov.
Vsebina paketa
- Stereo slušalke
- Uporabniška dokumentacija
Garancijske informacije
Dveletna omejena garancija za strojno opremo
Številka izdelka
981-000271
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.