Logitech slušalke H570e Stereo

- 9%

simbolična fotografija

Logitech slušalke H570e Stereo
Logitech slušalke H570e Stereo
Logitech slušalke H570e Stereo
Logitech slušalke H570e Stereo
Logitech slušalke H570e Stereo
Logitech slušalke H570e Stereo
Logitech slušalke H570e Stereo
Logitech slušalke H570e Stereo
številka artikla
3288332
OEM
981-000575
Proizvajalec
Logitech
Točke zvestobe: 12
0 ocen
Na zalogi > 20 kos, 13.5.2024 že pri vas

47,63 €

43,22 €

35,43 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 42,70 €
Na zalogi > 20 kos, 13.5.2024 že pri vas

43,22 €

47,63 €

35,43 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Logitech slušalke H570e Stereo

EAN: 5099206053304

Opis izdelka

Logitech H570e so cenovno dostopne slušalke. Idealne so za dolgoročno udobje in produktivnost pri telefoniranju.

Elegantna in trpežna zasnova. Zagotavlja udobje za vsak dan.

Enostavna uporaba

Preprosto ga povežite z računalnikom PC ali Mac prek kabla USB. Namestitev programske opreme ni potrebna.

Funkcije Premium

Ima funkcijo odpravljanja šumov za kristalno čist zvok.

Odlična cena za odlične funkcije

Naglavne slušalke Logitech H570e ponujajo vrhunske funkcije po razumni ceni.

Udobno in vzdržljivo

Lahka zasnova in trpežni materiali omogočajo udobno celodnevno nošenje.

Tehnične specifikacije

  • Št. izdelka: 288332
  • P/N: 981-000575
  • Garancija: 2 leti
  • Dimenzije: 172 mm x 165 mm x 50 mm
  • Teža: 111 g
  • Sistemske zahteve:Windows 7, Windows 8 ali Windows 8.1 (32-bitni ali 64-bitni), Windows 10, Mac OS X 10.6 ali novejši, prosta vrata USB
  • Certificiranje: certificirano za Skype in Skype za podjetja; združljivo z Cisco

Mikrofon (Tx)

  • Vrsta: usmerjeni ECM
  • Frekvenčno območje: 100 Hz-18 kHz
  • Občutljivost: -47 dB /-3 dB
  • Izkrivljanje: <2 % @ 1 kHz, 94 dB SPL
  • Delovna napetost: 1,4-5,0 V DC

Zvočniki (Rx)

  • Frekvenčno območje: 31,5 Hz-20 kHz (razpršeno polje)
  • Občutljivost: 94 dB ±3 dB pri 1 kHz, 0,01 m, 0,01 W
  • Izkrivljanje: <5 % @ 1 kHz, 10 mW, 1 kHz

Vsebina paketa: slušalke, priročnik za hiter začetek in garancijska kartica

Parametri

Vrsta blaga
Vrsta slušalk
Vmesnik za slušalke
Lastnosti slušalk
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.