Logitech slušalke z mikrofonom Zone Wireless Teams, EMEA, Graphite
207,78 €
197,05 €
161,52 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Logitech Zone Brezžične moštvene slušalke
Predstavitev izdelka
Logitech Zone Wireless Teams je idealen za delo od koderkoli. Ponuja izjemen zvok, mikrofon z možnostjo izklopa in brezžično polnjenje Qi.
Tehnične specifikacije
Združljivost
Slušalke so združljive z običajnimi aplikacijami za klicanje na skoraj vseh platformah in operacijskih sistemih. Delujejo z računalniki z operacijskimi sistemi Windows, Mac ali Chrome™ prek vmesnikov USB-C, USB-A, Bluetooth in tudi z napravami iOS ali Android, ki podpirajo Bluetooth.
Mikrofon
Mikrofon je vsesmerni dvojni tip MEMS s frekvenčnim odzivom 85~20KHz @-3dB (frekvenčni odziv mikrofona ECM).
Zvočniki
Frekvenčni odziv (v glasbenem načinu) je 30 ~ 13 kHz @ -10 dB. Frekvenčni odziv (v načinu pogovora) je 100 ~ 8 kHz v skladu s standardom TIA920.
Baterije
Slušalke so opremljene z vgrajeno litij-ionsko baterijo. Čas pogovora je 14 ur (ANC on), 15 ur (ANC off). Čas poslušanja je 14 ur (ANC on), 16 ur (ANC off).
Polnjenje
Slušalke podpirajo brezžično polnjenje Qi. V paketu je priložen polnilni kabel USB-A do C dolžine 130 cm.
Brezžična povezava
Različica Bluetooth: 5.0. Brezžični doseg je do 30 m (na prostem).
Vsebina paketa
- Brezžične slušalke
- Sprejemnik USB-A
- Adapter USB-C
- Polnilni kabel
- Prevozna torba
- Uporabniška dokumentacija
Garancija
2-letna omejena garancija za strojno opremo.
Dimenzije (V x Š x G)
Slušalke: 174,7 x 176,7 x 70,7 mm
Blazinice za slušalke: 70,7 x 70,7 x 16,4 mm
Brezžični sprejemnik za območje: 21,5 x 13,6 x 6 mm
Brezžični adapter USB-C Zone: 25,1 x 16,5 x 5,3 mm*
* Adapter je združljiv samo z brezžičnim sprejemnikom Bluetooth Logitech Zone.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.