Logitechova brezžična miška MX Master 2S, grafitna
124,88 €
102,36 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Logitechova brezžična miška MX Master 2S, grafitna
Zmogljiva brezžična miška z naprednimi funkcijami in osupljivo obliko.
učinkovito delo na več računalnikih
S programsko opremo Logitech Flow lahko miško premikate med največ tremi računalniki. Kopirajte besedilo ali prenašajte datoteke iz enega računalnika v drugega.
Nobena površina ni ovira
Miška je opremljena z laserskim skeniranjem Darkfield z natančnostjo 4.000 DPI, zato jo lahko uporabljate na praktično vseh površinah.
Dovolj energije
Že po 3 minutah polnjenja boste imeli dovolj energije za ves dan! Ko je miška popolnoma napolnjena, bo delovala do 70 dni.
Hitro hranjenje
Hitro in učinkovito preglejte dolge spletne strani ali dokumente! Kolesce za pomikanje ima način pomikanja po korakih.
Popolne krivulje
Odlična oblika in ročna izdelava. Logitech MX Master 2S se popolnoma prilega vsaki roki in jo udobno podpira.
Tehnične specifikacije:
- Senzor: Temno visoka natančnost
- Nazivna vrednost: 1000 DPI
- DPI (najmanjša in največja vrednost): od 200 do 4000 DPI
- Življenjska doba baterije: do 70 dni z enim polnim polnjenjem
- Baterija: Baterija Li-Po za polnjenje (500 mAh)
- Število gumbov: 7
- Gumb za geste: da
- Kolesce za pomikanje: da, s samodejnim premikanjem
- Brezžična razdalja delovanja: 10 m
- Brezžična tehnologija: napredna 2,4 GHz
Sistemske zahteve
- Sprejemnik USB: Windows 7, Windows 8, Windows 10 ali novejši, macOS 10.13 ali novejši, Linux
- Bluetooth: Windows 8, Windows 10 ali novejši, macOS 10.13 ali novejši, iPadOS 13.1 ali novejši, Linux
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.