LYNX Challenger I5 12400F 16GB 1TB SSD NVMe RTX3070 8G W11 Home
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
LYNX Challenger i5 RTX 3070
Na valovanju šestkotnika.
Uglašen osebni računalnik, ki lahko brez zamikov upravlja spletne igre z visokimi FPS in druge igre z visokimi podrobnostmi. Ta serija je primerna za vse igralne izzive, pa tudi za vsakodnevne dejavnosti. Uživajte v popolni večpredstavnostni zabavi, delu in študiju brez težav.
Pregled specifikacij
Matična plošča MSI PRO B660M-A DDR4
Procesor Intel Core i5-12400F
Grafična kartica RTX 3070 EAGLE OC 8G
Kingston FURY Beast Black 16 GB RGB RAM (dva modula po 8 GB)
Shramba Kingston NV1 1TB SSD
Napajalnik Gigabyte P650B, 650W
Ohišje Cooler Master MB 520
Operacijski sistem Windows 11 Home
Garancija 3 leta
Glavne značilnosti sklopa
Gaming PC uporablja najnovejši šestjedrni procesor 12. generacije Intel Core i5-12400F, ki ima tehnologijo HyperThreading za bolj gladko večopravilnost pri 2,5 GHz ali do 4,4 GHz v turbo načinu. Sestava je opremljena z matično ploščo MSI PRO B660M-A. Pomnilnik Kingston RAM je standard za sestavo LYNX, ta sestava pa ima 16 GB pomnilnika DDR4 (2x 8 GB). Za gladko izpisovanje videa skrbi grafična kartica GIGABYTE NVIDIA GeForce RTX 3070 EAGLE OC, ki ima 8 GB pomnilnika GDDR6. Tudi pri tej sestavi shranjevanje ni ovirano, saj je na voljo 1 TB M.2 PCIe NVMe SSD za vse podatke in programsko opremo, ki jo potrebujete. Zadostno moč zagotavlja 650W napajalnik Gigabyte. Eleganten videz sestava dopolnjuje ohišje Cooler Master RGB. Sestava je opremljena z novim operacijskim sistemom Windows 11 Home.
Garancija
Z novim kompletom LYNX dobite tudi vrhunsko garancijo, podaljšano na 3 leta. Za naše komplete jamčimo in garancija velja za vse napake, ki jih niste povzročili vi in se pojavijo v prvih treh letih. Podaljšano jamstvo ni plačljivo. Servis lahko opravijo v naših več kot 100 servisnih centrih ali pa za servis zaprosite svojega prodajalca. Popravila so običajno opravljena v 5 delovnih dneh.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.