LYNX Gamer 2024 W11 HOME

simbolična fotografija

LYNX Gamer 2024 W11 HOME
LYNX Gamer 2024 W11 HOME
LYNX Gamer 2024 W11 HOME
LYNX Gamer 2024 W11 HOME
LYNX Gamer 2024 W11 HOME
LYNX Gamer 2024 W11 HOME
LYNX Gamer 2024 W11 HOME
številka artikla
310463015
OEM
10463015
Proizvajalec
LYNX
Točke zvestobe: 65
0 ocen
Na zalogi 1 kos, 20.5.2024 že pri vas

1 315,79 €

1 078,52 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 1 269,36 €
Na zalogi 1 kos, 20.5.2024 že pri vas

1 315,79 €

1 078,52 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

LYNX Grunex Gamer 2024: igralni stroj za prvake

Uživajte v popolnem ravnovesju med visoko zmogljivostjo in ugodno ceno.

Specifikacije

  • Namizni računalnik: ASUS TUF GAMING B660M-PLUS WIFI D4
  • Procesor: Intel Core i5-13400F
  • Hladilnik: SilentiumPC Fera 5 ARGB
  • Grafična kartica: MSI VGA NVIDIA GeForce RTX 4060 VENTUS 2X BLACK 8G OC
  • RAM: Kingston FURY Beast 16 GB RGB
  • Shramba SSD: Samsung 980 PRO-1000GB
  • Napajalnik: GIGABYTE P550B 550 W
  • Ohišje: Endorfy Regnum 400 ARGB
  • Operacijski sistem: Windows 11 Home

Zmogljivost do skrajnih meja

Procesor 13. generacije Intel Core i5-13400F Raptor Lake ima 10 jeder in izjemno hiter 4,6 GHz Turbo način.

Brezhibna slika za igre in delo

Grafična kartica NVIDIA GeForce RTX 4060 VENTUS zagotavlja odlično izrisane podrobnosti in gladke slike.

Garancija

Za ta izdelek velja 3-letna garancija.

EAN izdelka

8591205719993

Parametri

Zaporedje procesorjev
Vrsta optične mehanike
Oblikovanje računalnika
Operacijski sistem
Vrsta diska
Oprema PC
Vrsta spomina
Frakvenca spomina
Zasedeno/skupaj RAM slotov
Vrsta sklopa
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 902 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.