Magnetni komplet PIXIO-400
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
PIXIO-400 Magnetni gradbeni set
PIXIO-400 je magnetni komplet za ustvarjalne mislece. Vsebuje 400 kock v 10 harmoničnih barvah.
Zakaj izbrati PIXIO-400?
PIXIO-400 je idealen za ljubitelje pikselske umetnosti in igralce Minecrafta. Je tudi odličen učni pripomoček za razvijanje otroške ustvarjalnosti.
Blok barve
PIXIO-400 vsebuje deset barv - črno, belo, rdečo, zeleno, rumeno, turkizno, oranžno, rožnato, temno rjavo in svetlo rjavo.
Razvoj spretnosti
PIXIO-400 podpira razvoj fine motorike, prostorskega razmišljanja, domišljije in ustvarjalnosti.
Interaktivna aplikacija PIXIO
PIXIO-400 ponuja interaktivno aplikacijo z različnimi ustvarjalnimi 3D modeli.
Možnosti popravljanja
Bloke PIXIO-400 lahko namestite na katero koli kovinsko površino, na primer na hladilnik ali magnetno tablo.
Združljivost
Vsi kompleti PIXIO so med seboj popolnoma združljivi.
Nagrade
PIXIO-400 je večkrat nagrajeni izdelek. Prejel je nagrado Red Dot Design Award, Toy Award, A´DESIGN AWARD Gold in A´DESIGN AWARD Platinum.
Pametni magnetni bloki
Vsak blok PIXIO je kocka velikosti 8x8x8 mm s 6 majhnimi magneti v notranjosti.
Interaktivna aplikacija PIXIO
Z vsakim paketom PIXIO-400 dobite dostop do ekskluzivne vsebine aplikacij.
Učenje in razvijanje spretnosti na igriv način
PIXIO-400 pomaga razvijati ustvarjalnost, domišljijo, kreativno in kritično mišljenje ter izboljšuje motorične sposobnosti.
Certificiranje
PIXIO-400 je certificiran izdelek v skladu s standardi CE in ASTM za varnost igrač.
Pixel Art in Minecraft s PIXIO
PIXIO-400 vam omogoča ustvarjanje pikselske umetnosti in 3D vzorcev v resničnem življenju.
Opozorilo
Nevarnost zadušitve - majhni deli. Ni namenjeno otrokom, mlajšim od 3 let. V primeru zaužitja ali vdihavanja magnetov takoj poiščite zdravniško pomoč.
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.