MANHATTAN Kabel HDMI z ethernetom, HDMI moški do mikro moškega, HEC, ARC, 3D, 4K, zaščiten, 2 m, črn
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
MANHATTAN Kabel HDMI z ethernetom
MANHATTAN predstavlja kabel HDMI z ethernetom, ki je zasnovan in skrbno izdelan za izpolnjevanje zahtev visoke ločljivosti. Ponuja najvišjo možno ločljivost 4K x 2K, povratni zvočni kanal in pasovno širino 10,2 Gb/s pri 340 MHz.
Značilnosti izdelka
- Podpira ethernetni kanal HDMI, povratni zvočni kanal, video 3D, prikaz 4K in globoke barve
- Hitri ethernet, dvosmerna omrežja do 100 Mb/s
- ARC - omogoča televizorju HDMI komunikacijo z domačimi avdio sistemi; dodatni avdio kabel ni potreben
- Ločljivost 4K podpira video ločljivosti nad 1080p; do ločljivosti 1080p v 3D in Deep Color
- Združljiv z vsemi napravami HDMI, kot so Blu-ray, igralne konzole, stereoskopi in osebni računalniki.
- Skladnost s specifikacijami za visoke hitrosti HDMI
- Do 10,2 Gb/s pri pasovni širini 340 MHz
- Dvojno zaščiteno za zmanjšanje EMI in drugih virov motenj
- Narejen je iz PVC
Specifikacije
- Standardi in certifikati: UL 20276, ISO 9002
- Pasovna širina: 10,2 Gb/s, 340 MHz
- Dolžina: 2 m
- Stiki: 19-pinski moški HDMI, 19-pinski moški Micro HDMI
- Plastični kontakti, prevlečeni z nikljem
- PVC embalaža z mrežo
- Dvojno zaščiteni kabel 34-AWG
- Nazivni tok: 0,5 ADC
- Napetostna odpornost: 300 VDC
- Izolacijska upornost: 50 MΩ
- Prevodna upornost: 2 Ω
- Termoplastična embalaža
Vsebina paketa
- Kabel HDMI visoke hitrosti z ethernetnim kanalom
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.