MANHATTAN Namizni nosilec (univerzalni) za LCD monitor, od 13" do 32", 8 kg
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
MANHATTAN Namizni nosilec za LCD monitor, od 13" do 32", 8 kg
Optimizirajte svoje delovno okolje s tem vsestranskim nosilcem za monitor iz podjetja Manhattan. Nosilec je zasnovan tako, da varno drži en 13- do 32-palčni LCD-monitor, težak do 8 kg.
Povečajte svoj delovni prostor
Če monitor postavite nad namizje, boste imeli več prostora, izboljšali vidljivost in zmanjšali nered. Zaradi dvojne nihajne roke z nagibom ±45° in zasukom za 360° lahko monitor prilagodite svojim potrebam.
Hitra in enostavna namestitev
Nosilec je izdelan iz trpežnega jekla in ima robustno objemko za hitro, enostavno in varno namestitev brez vrtanja v mizo ali pult.
Popolnoma nastavljiv
Nosilec omogoča popolno nastavitev nagiba, zasuka, višine in napetosti, tako da lahko najdete idealen položaj za udobno povečanje produktivnosti. Z njim lahko celo zmanjšate utrujenost oči ter obremenitev vratu in hrbta.
Specifikacije
- Ustreza standardom VESA
- Teža monitorja: do 8 kg
- Vgradnja na vodoravne površine debeline od 10 do 85 mm
- Višina (palica): 443 mm
- Dolžina roke (polmer): 459 mm
Vsebina paketa
- Univerzalni nosilec monitorja z dvokrilno nihajno roko
- Sponke za napeljavo kablov in pokrovi za obloge
- C sponka z vijakom za palec
- Montaža monitorja in vijaki za montažo
- Strojna oprema za montažo z navodili in orodjem za šestilo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.