MANHATTAN Stenski kabel CL3 High Speed HDMI z Ethernetom, HEC, ARC, 3D, 4K, zaščiten, 10 m, črn
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
MANHATTAN Stenski kabel CL3 High Speed HDMI z ethernetom
Kabel MANHATTAN CL3 High Speed HDMI za vgradnjo v steno je visokokakovosten kabel, ki zagotavlja najvišjo možno ločljivost 4K x 2K. S tem kablom dobite vrhunski zvok in video v enem kablu.
Značilnosti kabla
- Podpira ethernetni kanal HDMI, povratni zvočni kanal, video 3D, prikaz 4K@60Hz in globoke barve
- Ocena CL3 za vgradne inštalacije HDMI ščiti pred morebitnimi požarnimi tveganji
- Ločljivost 4K, UHD podpira 4-kratno ločljivost videa 1080p; do ločljivosti 1080p v 3D in globokih barvah
- ARC omogoča prenos televizijskega zvoka prek zvočnega sistema; dodatni zvočni kabel ni potreben.
- Hitri Ethernet, dvosmerna omrežja do 100 Mb/s
- Do 18 Gb/s pri pasovni širini 600 MHz
- Sodobni kabli pripravijo vaše projekte HDMI doma ali v pisarni na prihodnost
- Skladnost s specifikacijami za hitri HDMI z ethernetom
- Dvojno zaščiteno za zmanjšanje EMI in drugih virov motenj
- Združljiv z vsemi napravami HDMI, kot so Blu-ray, igralne konzole, stereoskopi, osebni računalniki in drugo.
Specifikacije:
Standardi in certifikati:
- CL3
- CM
- UL 20276
- ISO 9002
Splošno:
- Pasovna širina: 18 Gb/s pri 600 MHz
- Podpora HEC
- Izpolnjuje ali presega obstoječe standarde HDMI
- Dolžina: 10 m
Priključki:
- (2) 19-pinski moški HDMI
- Zlati kontakti
- Vbrizgani PVC čevelj
- Vgrajena razbremenitev napetosti
Kabel:
- 30 AWG kabel
- Dvojno zaščiten
- Nazivni tok: 0,5 A DC
- Napetostna odpornost: 300 V DC
- Izolacijska upornost: 10 MOhms
- Prevodna upornost: 5 ohmov
- Termoplastično ohišje
Vključeno: stenski kabel CL3 High Speed HDMI z ethernetnim kanalom
Doživljenjska garancija
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.