MANHATTAN Stojalo (univerzalno) za 2 LCD monitorja, od 13" do 32", 8 kg

simbolična fotografija

MANHATTAN Stojalo (univerzalno) za 2 LCD monitorja, od 13
MANHATTAN Stojalo (univerzalno) za 2 LCD monitorja, od 13
MANHATTAN Stojalo (univerzalno) za 2 LCD monitorja, od 13
MANHATTAN Stojalo (univerzalno) za 2 LCD monitorja, od 13
MANHATTAN Stojalo (univerzalno) za 2 LCD monitorja, od 13
številka artikla
3254771
OEM
461559
Proizvajalec
Manhattan
Točke zvestobe: 2
0 ocen
Na zalogi 4 kos, 17.5.2024 že pri vas

49,20 €

40,33 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 48,21 €
Na zalogi 4 kos, 17.5.2024 že pri vas

49,20 €

40,33 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

MANHATTAN Stojalo za 2 LCD monitorja

Univerzalno stojalo za dva monitorja z dvojno nihajno roko. Drži dva 13- do 32-palčna LCD-monitorja, težka do 8 kg.

Zanesljiv in varen

Stojalo ustreza standardom VESA in varno drži dva monitorja LCD od 13" do 32".

Povečajte svojo produktivnost

Namestitev monitorjev nad delovno površino povečuje delovni prostor, izboljšuje vidljivost in zmanjšuje nered.

Krilne roke in nastavljiva višina

Dvojne nihajne roke z ločenim ±45° nagibom, ±180° rotacijo in spremenljivo nastavitvijo višine.

Trajno in praktično

Stojalo je izdelano iz trpežnega jekla in ima trdno podlago za hitro, enostavno in varno montažo.

Povečajte svoje udobje

Popolnoma nastavljive nastavitve nagiba, vrtenja, bočnega pomika, višine in napetosti za priročno povečanje produktivnosti.

Enostavno obračanje monitorja

Stojalo omogoča enostavno obračanje monitorja, da si lahko predstavitve in večpredstavnostne produkcije ogledate iz skoraj vseh smeri.

Specifikacije:

  • Primerno za monitorje z dimenzijami 75 x 75 mm / 100 x 100 mm, združljive s standardom VESA
  • Teža monitorja: do 8 kg na kos
  • Višina (palica): 465 mm
  • Dolžina roke (polmer): 399 mm
  • Širina roke (razširjena): 798 mm

Priloženo z:

  • Univerzalno stojalo za dva monitorja z dvojnimi nihajnimi rokami
  • Sponke in pokrovčki za napeljavo kablov
  • Okovje za montažo z navodili in šesterokotnim orodjem

Parametri

Vrsta dodatne opreme
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.