Mi Dual Mode brezžična miška Silent Edition (bela)

- 12%

simbolična fotografija

Mi Dual Mode brezžična miška Silent Edition (bela)
Mi Dual Mode brezžična miška Silent Edition (bela)
Mi Dual Mode brezžična miška Silent Edition (bela)
Mi Dual Mode brezžična miška Silent Edition (bela)
Mi Dual Mode brezžična miška Silent Edition (bela)
Mi Dual Mode brezžična miška Silent Edition (bela)
številka artikla
3988766
OEM
26111
Proizvajalec
Xiaomi
0 ocen
Na zalogi 6 kos, 12.12.2024 že pri vas

15,99 €

14,07 €

11,53 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 13,58 €
Na zalogi 6 kos, 12.12.2024 že pri vas

14,07 €

15,99 €

11,53 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Mi Dual Mode brezžična miška Silent Edition (bela)

Ključne lastnosti

Dvojni način povezave: Bluetooth ali 2,4 GHz sprejemnik USB.

Natančno sledenje: gladko upravljanje kurzorja in enostavno izbiranje besedila pri ločljivosti 1300 dpi.

Tiho delovanje: zmanjšanje hrupa s klikom za tiho okolje.

Ergonomska zasnova: gladka krivulja telesa za udoben oprijem.

Nizka poraba energije: življenjska doba baterije je do 12 mesecev z baterijo 2xAAA (ni vključena).

Tehnične specifikacije

  • Dimenzije: 112,7 × 62,7 × 36,8 mm
  • Teža: približno 93 g
  • Material: ABS in PC
  • Brezžično: Bluetooth 4.2 in RF 2,4 GHz
  • Brezžični doseg: do 8 m
  • Ime naprave Bluetooth: Mi Silent Mouse
  • Baterija: 2x AAA baterije (niso vključene)
  • Združljivost: Windows 10, macOS 10.10 ali Android 6.0 in novejši

Vsebina paketa

  • 1x XiaomiMi Dual Mode brezžična miška Silent Edition
  • 1x sprejemnik USB
  • 1x uporabniški priročnik
  • 1x garancijska kartica

EAN: 6934177715440

Lahko bi vas zanimalo

Parametri

Vrsta miške
Specifikacije miške
Vmesnik za miško
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 1212 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 39000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.