Microsoft Surface Dock 2
241,97 €
232,65 €
190,70 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Microsoft Surface Dock 2
Vaša nova priklopna postaja. Zasnovana za naprave Microsoft Surface in operacijski sistem Windows 10.
Zmogljiv vmesnik
Ponuja 2 x USB 3.2 Gen 2 (zadaj, 7,5 W), 2 sprednja USB 3.2 Gen 2 (15 W) in 2 zadnja USB 3.2 Gen 2 (DP1.4a) (7,5 W).
Druge funkcije
Ima 3,5-milimetrski zvočni vhod/izhod, gigabitni ethernet in ključavnico Kensington.
Podpora za ločljivost
Podpira ločljivost do 2x 4K in hitro polnjenje pametnega telefona prek USB-C.
Podprte naprave Surface
- Microsoft Surface Pro (5. generacija)
- Microsoft Surface Pro (5. generacija) z LTE Advanced
- Prenosni računalnik Microsoft Surface (1. generacija)
- Microsoft Surface Pro 6
- Microsoft Surface Book 2
- Prenosni računalnik Microsoft Surface Laptop 2
- Microsoft Surface Go
- Microsoft Surface Go s tehnologijo LTE Advanced
- Microsoft Surface Studio 2
- Microsoft Surface Pro 7
- Prenosni računalnik Microsoft Surface Laptop 3
- Microsoft Surface Book 3
- Microsoft Surface Go 2
- Microsoft Surface Go 2 s tehnologijo LTE Advanced
Tehnični parametri
- Povezljivost: 3,5 mm, USB-C, RJ-45 (Ethernet), USB 3.2 A Gen 2
- Število USB 3.1/3.2 Gen 2 tipa A: 2x USB
- Število USB 3.1/3.2 tipa C: 4x USB-C
- Barva: črna
- Dimenzije: 30 mm (V), 70 mm (Š), 130 mm (G)
- Teža: 515 g
Lahko bi vas zanimalo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.