Motorola/Zebra Terminal TC52, 2D, BT, Wi-Fi, NFC, GMS, Android
1 897,06 €
1 435,64 €
1 176,75 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
prenosna naprava za zbiranje podatkov, 2D, slikovna kamera, kamera (13 MP, samodejno ostrenje), sprednja kamera (5 MP), 12,7 cm, Bluetooth, Wi-Fi (802.11ac), zvok, NFC, Micro SD-Slot, 1280x720 pik, Qualcomm Octa Core, 2,2 GHz, RAM: 4 GB, Flash: 32 GB, Android (8.1), IP65, IP67, vključno: Google Mobile Services, baterija, 4100 mAh Mobilni računalniki na dotik Zebra TC52/TC57 so evolucijsko nadaljevanje uspešnih TC51/TC56 in so idealno prilagojeni potrebam vaših strank s področja transporta in logistike. Opremljeni so s 5'' kapacitivnim zaslonom na dotik HD s steklom Corning Gorilla Glass, odporni so na udarce z višine 1,2 m in s 14-urnim delovanjem baterije obvladujejo največje izzive. TC52/TC57 sta certificirana v skladu s standardi IP 65/67. Ne motijo jih brizganje vode, prah in vibracije. Skeniranje in zajemanje podatkov v terenskih službah in skladiščih še nikoli ni bilo tako enostavno, zahvaljujoč vnaprej nameščeni aplikaciji >>SimulScan<< DNA podjetja Zebra. Z enim klikom vaše stranke zajamejo natisnjene in elektronske črtne kode 1D in 2D, kode Digimarc, podpise in vsebino dokumentov. Izjemno zmogljivost TC52/TC57 zagotavlja operacijski sistem Android 8.1 Oreo v povezavi s hitrim osemjedrnim procesorjem Qualcomm s taktom 2,2 GHz, 4 GB RAM in 32 GB pomnilnika, ki ga lahko prek SDXC razširite do 256 GB. Zahvaljujoč tehnologiji Bluetooth 5.0 sta oba modela dvakrat hitrejša pri izmenjavi podatkov z drugimi napravami - in to v radiju 240 m. Oba ročna terminala sta opremljena s tehnologijo WLAN z 2x2 več uporabnikov z več vhodi in izhodi (MU-MIMO) - tako lahko vaše stranke komunicirajo z več napravami hkrati. Vgrajeni visokoobčutljivi zvočniki z visoko glasnostjo filtrirajo moteče šume iz ozadja - tako da obe osebi razumeta vsako besedo tudi v najbolj hrupnih okoljih. TC52/TC57 sta opremljena z dvema kamerama. Zadnja kamera (13 MP) ustvarja fotografije visoke ločljivosti in videoposnetke 4K - kot nalašč za snemanje stanja izdelkov in izmenjavo podatkov z drugimi. Sprednja kamera (5 MP) uporablja tehnologijo VLC (Visible Light Communication), ki zagotavlja boljšo in podrobnejšo sliko med naslednjim videoklicem. Mobilne računalnike na dotik je mogoče vključiti v obstoječe sisteme in so povratno združljivi z dodatno opremo. Zebra zagotavlja daljšo življenjsko dobo podpore za prihajajoči različici sistema Android P in Q - ter 8 do več kot 10 let podpore za varnostne posodobitve. TC57 ima tudi LTE, GPS in 5 GHz 2x2 MU-MIMO ter pomnilniško kartico Nano-SIM.
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.