NAMIZNA SVETILKA LUCAS

simbolična fotografija

NAMIZNA SVETILKA LUCAS
številka artikla
AH219986100075
OEM
1538169000
Proizvajalec
EMOS
Točke zvestobe: 1
0 ocen
Na zalogi 5 kos, v sredo že pri vas

25,74 €

21,10 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 24,63 €
Na zalogi 5 kos, v sredo že pri vas

25,74 €

21,10 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Namizna svetilka LUCAS Iščete trpežno namizno svetilko, ki bo s svojim klasičnim videzom izstopala na vaši mizi ali nočni omarici? Pravkar ste jo našli. Namizno svetilko LUCAS bele barve proizvajalca EMOS odlikujejo videz, trpežnost in dolga življenjska doba, navdušila pa vas bo tudi z zelo ugodno ceno. Svetilka za žarnico E27 Svetilka s kovinskim ohišjem in dimenzijami 480 x 155 x 330 mm je zasnovana za žarnico E27, ki jo lahko kadar koli preprosto zamenjate sami in izberete katero koli barvo svetlobe žarnice, da bo svetloba čim bolj prijetna za vaše oči. Najpomembnejši parametri brez zatemnitve napajanje 220-240 V bela barva svetlobni tok ni naveden barva svetlobe ni določena Drugi parametri poraba energije ni določena Priključek USB ne Vključen napajalnik da vrsta napajanja iz električnega omrežja faktor staranja ni naveden čip LED ni naveden Dolžina napajalnega kabla 1,5 m energijski razred ni določen indeks barvne reprodukcije (CRI) se ne uporablja vgrajena baterija za ponovno polnjenje ne zaščita IP20 material kovina največja moč 25 W napetost 220-240 V vsebnost živega srebra ni določena ožičje (držalo žarnice) E27 število diod LED ni določeno število preklopnih ciklov ni določeno čas naraščanja do 100 % ni podatka temperatura kromatičnosti se ne uporablja faktor moči se ne uporablja življenjska doba ni določena Dimenzije 480 × 155 × 330 mm prodajna embalaža 1 kos, škatla

Parametri

Vrsta blaga

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.