Nedis LTLG3M1WT4 - namizna svetilka LED z možnostjo zatemnitve | upravljanje na dotik | 3 načini osvetlitve | polnilna baterija | 280 lm
43,69 €
35,81 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Namizna svetilka LED Z možnostjo zatemnitve | 280 lm | Polnilna | Funkcije na dotik | Bela Prilagodite svetlobo svojemu razpoloženju z namizno svetilko LED z možnostjo zatemnitve in upravljanjem na dotik. S preprostim dotikom lahko svetilko vklopite ali spremenite svetlobo iz prijetne in tople v naravno ali hladno svetlobo, s katero je zabavno delati. Vrtljiva glava svetilke vam omogoča, da svetlobo postavite točno tja, kjer jo potrebujete, moč svetlobe pa lahko zatemnite z daljšim pritiskom na gumb za upravljanje. S priročno funkcijo časovnika lahko nastavite, da se svetilka po 40 minutah samodejno izklopi, kar pripomore k varčevanju z energijo. Lastnosti - Upravljanje na dotik - za preprosto uporabo - Možnost zatemnitve - Izbirate lahko med tremi nastavitvami svetlobe, da se prilagodite svojemu razpoloženju - Vrtljiva glava - za nastavitev svetlobe, kjer jo potrebujete - Priročna funkcija časovnika - za samodejni izklop svetilke Vsebina paketa Namizna svetilka kabel USB priročnik za hiter začetek Specifikacije izdelka Barva Bela Polnjenje Da Dolžina napajalnega kabla 1,00 m Material Plastika Vrsta vira napajanja Napajalnik USB Vhodna napetost 5 V DC Barva svetlobe hladno bela, topla bela, naravna bela Stran napajalnega kabla B Vtič za enosmerni tok Vključena žarnica Integrirana Tehnologija LED Vtič USB Potrebna baterija (vključena) Vgrajena litij-ionska Višina 670 mm Širina 170 mm Globina 170 mm Z možnostjo zatemnitve Da Vhodna moč 6 W Upravljanje osvetlitve Funkcije na dotik Material ohišja Plastika Barva izdelka Bela Vključena baterija Vgrajena baterija Li-Ion Napajalni kabel stran A USB A Teža 620 g Nazivni svetlobni tok 280 lm
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.