Napajalnik 130W 5V/20V, USB-C, originalni DELL

simbolična fotografija

Napajalnik 130W 5V/20V, USB-C, originalni DELL
številka artikla
AH2191062284
OEM
77011266
Proizvajalec
SIL
Točke zvestobe: 3
0 ocen
Na zalogi 13 kos, v torek že pri vas

74,74 €

61,26 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 72,31 €
Na zalogi 13 kos, v torek že pri vas

74,74 €

61,26 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Originalni napajalnik za Dellove prenosnike. Tehnični parametri: Izhodna moč: 130 W Izhodna napetost: 5V/20V Velikost priključka USB-C. Paket ne vključuje napajalnega kabla Adapter za rezervne dele se lahko uporablja za modele prenosnih računalnikov: Dell Alienware Alienware x14, Alienware x14 R2 Inspiron 16 serije Inspiron 16 Plus (7620) Latitude 5400 serija Latitude 5421, Latitude 5431 Latitude 5500 serija Latitude 5501, Latitude 5511, Latitude 5520, Latitude 5521, Latitude 5531 Precision Precision 3470, Precision 3480, Precision 3551, Precision 3560, Precision 3561, Precision 3570, Precision 3571, Precision 3580, Precision 3581, Precision 5470, Precision 5480, Precision 5530, Precision 5530 2in1, Precision 5540, Precision 5550, Precision 5560, Precision 5570, Precision 5680, Precision 5750, Precision 5760, Precision 5770 Vostro Vostro 7620 XPS XPS 15 9500, XPS 15 9510, XPS 15 9520, XPS 15 (9530) new, XPS 15 (9575), XPS 17 9700, XPS 17 9710, XPS 17 9720, XPS 17 9730 Uporabniški priročnik je na voljo tukaj: https://shop.sil.cz/katalog/soubory/navodkobsluze.pdf

Parametri

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.