AVACOM polnilni vtič za prenosnike C34 (4, 75 x 1, 75 mm) za HP Sleekbook 14/15 Series
2,83 €
2,32 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Vedno uporabljajte napajalnik, ki ima enako izhodno napetost [V] in enak ali večji izhodni tok [A] kot vaš originalni napajalnik.
Združljivost
Številke delov
Modeli
Dnevniki
HP / COMPAQ
Paviljon 14-b001
Paviljon 14-b002
Paviljon 14-b003
Paviljon 14-b005
Paviljon 14-b006
Paviljon 14-b008
Paviljon 14-b010
Paviljon 14-b013
Paviljon 14-b014
Paviljon 14-b015
Paviljon 14-b017
Paviljon 14-b019
Pavilion 14-b022
Paviljon 14-b023
Pavilion 14-b026
Pavilion 14-b028
Paviljon 14-b029
Pavilion 14-b030
Pavilion 14-b031
Pavilion 14-b032
Pavilion 14-b033
Pavilion 14-b034
Pavilion 14-b035
Pavilion 14-b050
Pavilion 14-b051
Pavilion 14-b052
Pavilion 14-b053
Paviljon 14-b054
Pavilion 14-b056
Paviljon 14-b057
Pavilion 14-b070
Pavilion 14-b090
Pavilion 14z-b000
Pavilion 15-b000
Paviljon 15-b001
Paviljon 15-b002
Paviljon 15-b003
Paviljon 15-b004
Paviljon 15-b005
Paviljon 15-b006
Pavilion 15-b007
Paviljon 15-b008
Pavilion 15-b009
Paviljon 15-b010
Pavilion 15-b011
Paviljon 15-b012
Paviljon 15-b013
Pavilion 15-b020
Pavilion 15-b023
Pavilion 15-b024
Pavilion 15-b025
Pavilion 15-b027
Pavilion 15-b028
Pavilion 15-b030
Pavilion 15-b032
Pavilion 15-b033
Pavilion 15-b035
Pavilion 15-b036
Pavilion 15-b038
Pavilion 15-b040
Pavilion 15-b041
Pavilion 15-b042
Pavilion 15-b043
Pavilion 15-b044
Pavilion 15-b045
Pavilion 15-b050
Pavilion 15-b051
Pavilion 15-b052
Pavilion 15-b053
Pavilion 15-b054
Pavilion 15-b055
Pavilion 15-b058
Pavilion 15-b060
Pavilion 15-b061
Pavilion 15-b070
Pavilion 15-b072
Pavilion 15-b076
Pavilion 15-b079
Pavilion 15-b086
Pavilion 15-b090
Pavilion 15-b115
Pavilion 15-b143
Pavilion 15t-b000
Lahko bi vas zanimalo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.