Napajalnik SEASONIC VERTEX GX-850, 850W

- 15%

simbolična fotografija

Napajalnik SEASONIC VERTEX GX-850, 850W
Napajalnik SEASONIC VERTEX GX-850, 850W
Napajalnik SEASONIC VERTEX GX-850, 850W
Napajalnik SEASONIC VERTEX GX-850, 850W
Napajalnik SEASONIC VERTEX GX-850, 850W
številka artikla
3522403
OEM
VERTEX-GX-850
Proizvajalec
Seasonic
Točke zvestobe: 9
0 ocen
Na zalogi 1 kos, v petek že pri vas

225,09 €

190,78 €

156,38 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 184,05 €
Na zalogi 1 kos, v petek že pri vas

190,78 €

225,09 €

156,38 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

SEASONIC VERTEX GX-850, 850W

Splošni opis

SEASONIC VERTEX GX-850 je zmogljiv in učinkovit napajalnik, ki zagotavlja 850 W prave moči. V celoti je združljiv s standardi ATX 3.0 in PCIe 5.0.

Značilnosti

  • Popolna modularnost za najboljše možnosti upravljanja kablov
  • Dodan kabel 12VHPWR za nove grafične kartice
  • 135-milimetrski ventilator s fluidnim dinamičnim ležajem za tiho delovanje
  • Seasonic Hybrid Silent Fan Control za optimalno hlajenje

Zaščitne funkcije

SEASONIC VERTEX GX-850 je opremljen s popolnimi funkcijami zaščite: OPP, OVP, UVP, SCP, OCP, OTP.

Specifikacije

  • Napajanje: 850W
  • Število ur TBF: 150.000 ur
  • Območje AC vhoda: 11 - 5,5 A
  • Velikost ventilatorja: 135 mm
  • Največja obremenitev: 850 W
  • ATX12V Različica: 3.0
  • Učinkovitost 80 PLUS: zlata
  • Vrsta kabla: Ploščato črn
  • Modularno ožičenje: da, v celoti
  • Velikost: 160 x 150 x 86 mm

Priključki

  • Priključek ATX 20 4 pin: 1x
  • 4 4-pinski priključek CPU: 2x
  • Priključek PCIe 6 2 pina: 3x
  • Priključek PCIe 16 pin: 1x
  • Priključek SATA: 4x
  • Priključek SATA 3.3: 1x
  • Priključek Molex: 1x

Garancija

SEASONIC VERTEX GX-850 ima 10-letno garancijo, kar potrjuje visoko kakovost tega izdelka.

Parametri

Zmogljivost vira (v W)
Format vira
Priključki za matično ploščo
Lastnosti vira
Učinkovitost vira
Modularno kabliranje
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 902 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.