EUROCASE UPS EA620RT 2000VA S ČISTIM SINUSNIM VALOM

simbolična fotografija

EUROCASE UPS EA620RT 2000VA S ČISTIM SINUSNIM VALOM
številka artikla
31036918
OEM
EA620RT
Proizvajalec
Eurocase
Točke zvestobe: 15
0 ocen
Na zalogi 6 kos, v torek že pri vas

307,84 €

252,33 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 283,49 €
Na zalogi 6 kos, v torek že pri vas

307,84 €

252,33 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

  • Opis/lastnosti:

  • Rezervno napajanje EA620 RT 2000VA s sinusnim izhodom.
    Napajalnik upravlja mikroprocesor in je opremljen s komunikacijskim vmesnikom USB. V ta namen se uporablja priložena programska oprema za operacijske sisteme Microsoft Windows.
    Naprava ima tudi prenapetostno zaščito in zaščito telefonske linije s priključkom RJ-45.
    Gumba za vklop in izklop ter 4 indikatorske diode LED na sprednji plošči.

Na LCD-zaslonu se prikaže:

- omrežno delovanje - Uin, Uout, stanje baterije v %, izhodna obremenitev v %

- delovanje baterije - izhodna frekvenca, Uout, stanje baterije v %, izhodna obremenitev v %

Specifikacije:

Napajanje

Nazivna moč

2000W

Resnična zmogljivost

1600W

Dostop

Napetost

230 V AC /-25 %

Frekvenca

50 Hz /-10 %

Pridobljeno iz

Napetost

230 V AC /-10 %

Izhodna valovna oblika

sinusi

Frekvenca

50 Hz /-10 %

Vtičnice OUT

4 kosi

Podatkovni vmesnik

USB

Zaščita pred prenapetostjo

RJ45

Baterije

Model

Pb 12V/9 Ah, 3 kosi

Polnjenje

približno 8 ur pri 90 % nazivne zmogljivosti

Čas delovanja pri obremenitvi 100 W

približno 30 minut

Drugo

Stopnja pokritosti

IP20

Hrup

manj kot 25 dB (pasivno hlajenje)

Delovna temperatura

0-40°C

Vlažnost okolja

20-90 % RH

Teža

18,5 kg

Teža z embalažo

19,8 kg

Dimenzije

411 x 144 x 215 mm (globina x širina x višina)

Dimenzije vključno z embalažo

492 x 236 x 316 mm (globina x širina x višina)

Parametri

Uporaba
Navidezna moč (VA)
Število izhodnih vtičnic
3, 4
Izvedba
Topologija
Faza (vhod/izhod)
Komunikacija
Višina v Racku
Zaščita podatkovnega omrežja
Zaščita telefonskega omrežja
Vrsta izhoda
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.