Nedis WIFICO40CBK - Zunanja kamera SmartLife | Wi-Fi | Full HD 1080p | IP65 | Cloud / Micro SD | 12 V DC | Nočni vid | Android

simbolična fotografija

Nedis WIFICO40CBK - Zunanja kamera SmartLife | Wi-Fi | Full HD 1080p | IP65 | Cloud / Micro SD | 12 V DC | Nočni vid | Android
številka artikla
AG900074
OEM
WIFICO40CBK
Proizvajalec
Nedis
Točke zvestobe: 4
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Zunanja kamera SmartLife Wi-Fi | Full HD 1080p | IP65 | Shranjevanje v oblaku (po želji) / microSD (ni vključeno) | 12 V DC | Senzor gibanja | Nočni vid | Android™ / IOS | Črna - Vodotesno (IP65) kovinsko ohišje zagotavlja zanesljivo in vzdržljivo rešitev, primerno za celoletno uporabo - Kakovost slike Full HD za snemanje vsake podrobnosti in za ogled posnetkov v živo ali v aplikaciji - Ko zazna (neželeno) gibanje, pametna kamera pošlje opozorilo na vaš pametni telefon in samodejno začne snemati - Ima dvosmerni zvok, zato lahko ne le poslušate, temveč se tudi odzivate - Vodotesno kovinsko ohišje zagotavlja zanesljivo in vzdržljivo rešitev, primerno za celoletno uporabo - Snemanje na kartico microSD do 128 GB (ni priložena) ali v oblak (na podlagi naročnine) - Zaznavanje gibanja in zvoka, oboje z nastavljivo občutljivostjo - Nočni vid do razdalje 15 m zaradi visoko zmogljive infrardeče diode LED Vsebina paketa Zunanja kamera IP Nosilec za kamero Omrežni adapter Priročnik za hiter zagon Specifikacije izdelka Barva Črna Vgrajen mikrofon Da Vrsta napajanja Omrežno napajanje Euro/vtič tipa C (CEE 7/16) Prenesena aplikacija za Android™ in iOS Funkcija snemanja v oblaku Da Vgrajeni zvočniki Da Frekvenčno območje oddajanja 2400-2483,5 MHz Združljiv z Nedis® SmartLife 110° vidni kot SVETLOBNA DIODA LED 1 Dodatna oprema Nosilec za kamero Napajalnik za izmenični tok z vtičem EU Vrsta pomnilnika Micro SD Oblak Vhodni tok 1 A Brezžična tehnologija Wi-Fi Zaščita IP IP65 Nočni vid 15 m Infrardeči nočni vid Da Zasnova kamere Bullet kamera Število posnetkov na sekundo 25 sličic na sekundo Največja poraba energije 12 W Največje ojačenje antene 2 dBi Največja ločljivost Full HD 1080p Megapiksel 2 MPixel Podpora za napajanje prek etherneta Ne Ribje oko Ne Slikovni čip 1/2,9" CMOS 3 mm objektiv Teža 300 g Vhodna napetost 12 V DC Upravljanje z aplikacijo Največja oddajna moč 20 dB/m

Parametri

Vrsta blaga

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.