Niimbot tiskalnik nalepk D11 Smart, roza zvitek nalepk
58,62 €
48,05 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Niimbot tiskalnik nalepk D11 Smart, roza zvitek nalepk
EAN: 6972842748201
Brezžično tiskanje z napravo Niimbot D11
Z akumulatorsko baterijo lahko tiskate etikete kjer koli in kadar koli.
Združljivost z operacijskima sistemoma Android in iOS
Tiskajte neposredno iz pametnega telefona ali tabličnega računalnika.
Možnosti tiskanja
Tiskajte navpično in vodoravno, ustvarjajte črtne kode in serijske številke.
Ločljivost in širina tiskanja
Ločljivost 203 dpi in največja širina tiskanja 15 mm.
Profesionalna kakovost nalepk
Etikete z zelo odporno laminacijo.
Širina nalepke in tiskanja
Širina nalepke od 12 do 15 mm, največja širina tiska 12 mm.
Enostavna uporaba
Oblikujte etikete z različnimi pisavami, oblikami, ikonami, velikostmi in formati.
Visoka kakovost
Izjemna vzdržljivost zaradi visokokakovostnih japonskih tiskalnih glav.
Trajnost in dolga življenjska doba
Etikete so odporne na mraz, olje, vodo in sončno svetlobo.
Tehnične specifikacije
- Tehnologija tiskanja: termično črno-belo tiskanje
- Hitrost tiskanja: 60 mm/s
- Ločljivost tiskanja: 203 dpi
- Dimenzije izdelka: ?13 x 7,8 x 2,8 cm
- Teža izdelka: 208 g
- Vrsta povezave: Bluetooth
- Združljivost s sistemom: brezplačna aplikacija za Android in iOS
- Kapaciteta baterije: 1500 mAh
- Napajanje: DC5V-1A / Micro USB
- Čas tiskanja: 4 do 5 ur
- Jeziki uporabe: češčina, nizozemščina, nemščina, angleščina, ruščina, japonščina in drugi
- Učinkovita širina tiska: - 12 mm
- Širina papirja: - 15 mm (največ)
- Združljivost nalepk: Niimbot za D11 in D110
Vsebina paketa
- 1x tiskalnik nalepk
- 1x zapestni trak
- 1x Micro USB polnilni kabel
- 1x Komplet belih samolepilnih etiket 12x40mm - 160 kosov
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.