BROTHER tiskalnik nalepk PT-D460BTVP, 18 mm trak, USB, kovček, velik grafični zaslon
101,10 €
82,87 € Brez DDV
Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
BROTHER šivalni tiskalnik PT-D460BTVP
EAN: 4977766823630
Profesionalni tiskalnik etiket Brother PT-D460BTVP je idealen za vaše delovno mesto. Je kompakten, enostaven za uporabo in ima povezavo Bluetooth. Tiska prozorne in laminirane etikete, ki so primerne za domove ter majhne ali velike pisarne.
Uporabniške funkcije
- Ustvarjajte etikete z vgrajeno tipkovnico ali aplikacijo iPrint&Label
- Povezava z računalnikom ali pametnim telefonom prek USB
- Za hitro ponovno tiskanje je mogoče shraniti do 70 nalepk
- Tiskanje na trakove širine do 18 mm
Vsebina paketa
Tiskalniku so priloženi kartuša s trakom, napajalnik za izmenični tok, kovček za prenašanje in kabel USB.
Ločena uporaba
Tiskalnik PT-D410 je enostaven za uporabo z vgrajeno tipkovnico QWERTY in velikim grafičnim zaslonom s funkcijo predogleda tiskanja.
Izboljšane možnosti ustvarjanja nalepk
PT-D460BT je primeren za samostojno uporabo in za delo z računalnikom ali pametnim telefonom. Aplikacija iPrint&Label in urejevalnik P-touch nudita napredne funkcije urejanja etiket, kot so posebne vnaprej pripravljene predloge, personalizirane etikete in možnost vstavljanja lastnih logotipov, simbolov, črtnih kod in še veliko več.
Specifikacije
Splošno
- Teža: 0,77 kg
- Dimenzije: 187 mm x 178 mm x 72 mm
- Jezikovna lokalizacija: 20 jezikov
Natisni
- Največja ločljivost: 180 dpi
- Največja hitrost tiskanja: 30 mm/s
- Podprte širine traku: 3,5; 6; 9; 12; 18 mm
Prikaz
- Dimenzije LCD-ja: 60 mm x 26 mm
- Specifikacije LCD: Grafični (320 x 120 slikovnih pik)
- Predogled tiskanja: resnično
Napajanje
- Baterije: AA x 6 kosov (LR6 / Ni-MH x 6 kosov) - niso vključene
- Samodejni izklop: AC adapter (OFF / 1h / 2h / 4h / 8h), baterija AA (5 min / 10 min / 30 min)
Vmesnik
- Povezava z računalnikom: Da
- Vmesnik: USB, Bluetooth
- Bluetooth: da (5.0)
Združljivost z operacijskim sistemom
- Operacijski sistem Windows: Win 8.1 / 10 / 11
- Mac OS: Mac OS 10.15, 11, 12
- iOS: 14, 15
- Android: 8, 9, 10, 11, 12
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.