ORO 1000G KAVNIH ZRN LAVAZZA

simbolična fotografija

ORO 1000G KAVNIH ZRN LAVAZZA
ORO 1000G KAVNIH ZRN LAVAZZA
ORO 1000G KAVNIH ZRN LAVAZZA
ORO 1000G KAVNIH ZRN LAVAZZA
ORO 1000G KAVNIH ZRN LAVAZZA
ORO 1000G KAVNIH ZRN LAVAZZA
ORO 1000G KAVNIH ZRN LAVAZZA
številka artikla
741004085
Proizvajalec
LAVAZZA
Točke zvestobe: 1
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

ORO 1000G KAVNIH ZRN LAVAZZA

Opis izdelka

ORO 1000G je kakovostna zrnata kava Lavazza. Ta kava je mešanica šestih sort kave Arabica iz Srednje in Južne Amerike.

Okus in vonj

Ta kombinacija daje značilno aromo z nežnimi sladkimi notami sadja in cvetja. Je rezultat preizkušene metode predelave in praženja.

Uporabite

Kava Lavazza je idealna za kavne aparate in je kot nalašč za domačo uporabo.

Zgodovina in vrednote blagovne znamke

Lavazza je blagovna znamka z dolgo zgodovino in vrednotami svojega ustanovitelja Luigija Lavazze. Podjetje močno podpira trajnostni razvoj v vseh državah, v katerih posluje.

Značilnosti

  • 100% Arabica iz Srednje in Južne Amerike
  • Intenzivna in aromatična mešanica
  • Srednje praženje
  • Sladke note s pridihom čokolade
  • Sadne in cvetlične note
  • Note pomarančne lupine

Primernost

Ta kava je primerna za kavne aparate, espresso, cappuccino, latte macchiato in jutranjo kavo.

O blagovni znamki Lavazza

Lavazza je družinsko podjetje, ki že več kot 120 let proizvaja odlično kavo. Odlikujeta ga strast in predanost, s katerima proizvaja kavo.

Parametri

Znamka

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.