Osmo Kids Interaktivna igra Genius Starter Kit za iPad
165,46 €
135,62 € Brez DDV
Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Osmo Genius začetni komplet za iPad
EAN: 850001161138
Interaktivna igra za otroke
Osmo je inovativna igrača za otroke, ki v izobraževalne namene združuje sodobno tehnologijo in razširjeno resničnost. Otroci se lahko na zabaven način učijo besedišča, branja, matematike in drugih veščin.
Kako deluje sistem Osmo?
Osmo deluje po načelu razširjene resničnosti. iPad preprosto potisnite v stojalo in pritrdite reflektor za zaznavanje. Nato izberite igro in sledite navodilom na zaslonu.
Kaj razvija družba Osmo?
Osmo razvija vizualne spretnosti, reševanje problemov, matematiko, geografijo, fino motoriko, poslušanje, branje in še veliko več.
Začetni komplet Genius
Ta komplet se osredotoča na razvoj besedišča, branje, matematiko, ustvarjalnost in logično razmišljanje. Vsebuje več iger, ki otroke zabavajo in hkrati učijo.
Branje in besedišče
Igranje s fizičnimi kartami otrokom pomaga izboljšati besedni zaklad in bralne sposobnosti.
Številke in matematika
Z Osmom postane matematika zabavna in ustvarjalna igra. Otroci se naučijo seštevati, odštevati in reševati matematične naloge.
Reševanje problemov in logično razmišljanje
Otroci lahko preizkusijo svoje logično razmišljanje in sposobnosti reševanja problemov z reševanjem več kot 500 vizualnih ugank.
Ustvarjalnost in domišljija
Otroci lahko razvijajo svojo ustvarjalnost in domišljijo, medtem ko rišejo in izdelujejo predmete iz resničnega življenja.
Vsebina paketa
- Osmo podstavek in reflektor za iPad
- Barvni deli Tangrama
- Kartice s številkami
- Kartice s črkami
- 5 njenih - Številke, Tangram, Besede, Newton, Mojstrovina
Opomba: iPad ni vključen.
Združljivost za iPad
Osmo je združljiv z vsemi iPadi, razen z generacijami 1, 2 in 3. Za iPad Air 4, iPad Pro 11" in iPad Pro 12,9" je potreben reflektor za iPad 2021. Najmanjša zahtevana različica sistema iOS je iOS 10.
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.