Otroška interaktivna igra Osmo Pizza Co. Starter Kit
100,10 €
82,05 € Brez DDV
Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Otroška interaktivna igra Osmo Pizza Co. Starter Kit
EAN: 850001161909
Kaj je OSMO?
OSMO je interaktivno orodje za izobraževanje otrok. Uporablja sodobno tehnologijo in razširjeno resničnost.
Osmo in njegov razvoj
Ustanovili so ga nekdanji Googlovi zaposleni. Želeli so ustvariti orodje za aktivni razvoj otrok. Danes se Osmo uporablja v več kot 30.000 šolah po vsem svetu.
Kako deluje sistem OSMO?
OSMO deluje po načelu razširjene resničnosti. iPad potisnete v stojalo, na vrhu pa je pritrjen odsevnik za zaznavanje.
Kaj razvija organizacija OSMO?
OSMO razvija različne spretnosti: reševanje problemov, kritično mišljenje, matematiko, geografijo, risanje z roko, poslušanje, fino motoriko, branje in številne druge.
Osmo Pizza Co. Začetni komplet
V tem kompletu se otroci učijo poslovne matematike, seštevanja in odštevanja denarja, ulomkov, mentalne aritmetike, oblikovanja, kritičnega mišljenja, opazovanja, komunikacijskih spretnosti in ustvarjalnega reševanja težav.
Starost in sposobnosti
Namenjeno otrokom, starim od 5 do 12 let. Igre so namenjene od začetnikov do naprednih. Osmo omogoča nadaljevanje učenja z naprednejšimi igrami.
VSEBINA EMBALAŽE
- Osmo podstavek in reflektor za iPad
- Podloga za pico
- 48x sestavin za pico
- 40-kratnik denarja
- 1 igra - pica
Opomba: iPad ni vključen. Druge igre je treba kupiti posebej.
Združljivost za iPad
Vsi iPadi, razen generacij 1, 2 in 3. Odsevnik iPad 2021 je potreben za: iPad Air 4, iPad Pro 11" in iPad Pro 12,9". Najmanjša zahtevana različica sistema iOS je iOS 10. Za igranje iger ni potreben aktivni WiFi.
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.