OUKITEL WP15
461,76 €
452,52 €
370,92 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
OUKITEL WP15: vzdržljiv pametni telefon z veliko baterijo
Odkrijte OUKITEL WP15, vzdržljiv pametni telefon, ki zagotavlja zmogljivost in dolgo življenjsko dobo baterije.
Neverjetna življenjska doba baterije
Z baterijo s 15 600 mAh lahko ta telefon z vami zdrži več dni.
Izjemna vzdržljivost
Telefon je zasnovan tako, da je odporen na zahtevna okolja. Ustreza standardom IP68, IP69K in MIL-STD-810G.
Odlične fotografije
Fotoaparat s 48 MPx, ki ga dopolnjujeta makro kamera z 2,3 MPx in globinski senzor z 0,3 MPx, omogoča zajemanje visokokakovostnih slik.
Moč in zmogljivost
Osemjedrni procesor, 8 GB pomnilnika RAM in 128 GB notranjega pomnilnika zagotavljajo nemoteno delovanje in veliko prostora za vaše podatke.
Podpora 5G
Zaradi podpore omrežja 5G lahko filme prenesete v nekaj sekundah, igre pa igrate brez zakasnitve.
6,52-palčni zaslon IPS HD
Zaslon HD s tehnologijo IPS zagotavlja svetel in barvno bogat zaslon.
Več domiselnih funkcij
- Kompas
- Merilnik zvoka
- Raven
- Umerjevalnik
- Vodovodne storitve
Odličen navigacijski pripomoček
Telefon ima napreden navigacijski sistem, ki združuje sisteme GPS, GLONASS, Beidou in Galileo.
Ključne lastnosti
- 6,52-palčni zaslon IPS z ločljivostjo HD
- 8 GB RAM in 128 GB notranjega pomnilnika
- Kamera z ločljivostjo 48 MPx
- Odpornost MIL-STD-810G
- Podpora omrežja 5G
- 15 baterija s kapaciteto 600 mAh
Tehnični parametri:
- Velikost zaslona: 6,52"
- Ločljivost zaslona: 1600 x 720 slikovnih pik
- Operacijski sistem: Android 11
- Število procesorskih jeder: 8
- Frekvenca jedra: 2,2 GHz
- Operativni pomnilnik: 8 GB
- Notranji pomnilnik: 128 GB
- Kapaciteta baterije: 15 600 mAh
OUKITEL WP15 je pametni telefon, ki vas ne bo pustil na cedilu.
Lahko bi vas zanimalo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.