Pametna ura Garett Verona srebrna, jeklo

- 18%

simbolična fotografija

Pametna ura Garett Verona srebrna, jeklo
Pametna ura Garett Verona srebrna, jeklo
Pametna ura Garett Verona srebrna, jeklo
Pametna ura Garett Verona srebrna, jeklo
Pametna ura Garett Verona srebrna, jeklo
številka artikla
31601047
OEM
VERONA_SILVER_STEEL
Proizvajalec
Garett
Točke zvestobe: 4
0 ocen
Na zalogi 2 kos, 16.5.2024 že pri vas

100,35 €

82,25 €

67,42 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 79,57 €
Na zalogi 2 kos, 16.5.2024 že pri vas

82,25 €

100,35 €

67,42 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Pametna ura Garett Verona srebrna, jeklo

EAN: 5904238484500

Oblikovanje in udobje

Elegantna in lahka pametna ura z izjemno tanko zasnovo.

1,3-palčni barvni zaslon AMOLED zagotavlja žive barve in odličen odziv na dotik.

Vedno vključen zaslon omogoča stalen dostop do ure in koledarja.

Vodotesno ohišje IP67 zagotavlja odpornost na brizganje vode in prašne delce.

Delovanje in vzdržljivost

Monitor srčnega utripa, pulzni oksimeter in krvni tlak spremljajo vaše zdravstvene parametre.

Več športnih načinov za različne vrste vadbe.

Izjemna življenjska doba baterije - do 7 dni uporabe brez polnjenja.

Združljivost z operacijskima sistemoma Android in iOS za enostavno sinhronizacijo s telefonom.

Obvestila in nadzor

Obvestila o klicih in sporočilih SMS vas ohranjajo v stiku.

Z obvestili iz različnih aplikacij lahko spremljate pomembne informacije.

Aplikacije lahko upravljate na daljavo iz telefona in jih priročno uporabljate.

Tehnične specifikacije

  • Vodotesnost: IP67
  • Zaslon na dotik: Da: .
  • Osvetljen zaslon: da
  • Vibracijsko obvestilo: da
  • Obvestila: sporočila SMS, klici, iz aplikacij
  • Zavrnitev klica: da
  • Fotografiranje s telefonom: Da
  • Nadzorujte predvajanje glasbe iz telefona: Da .
  • Funkcija iskanja telefona: Da
  • Funkcija iskanja naprave: da
  • Alarm za praznjenje: da
  • Monitor srčnega utripa: Da:
  • Manometer: Da
  • Pulzni oksimeter: da

Parametri

Vrsta blaga
Barva pasu
Zmogljivost shranjevanja
Povezava z mobilnim telefonom
Športna funkcija
Diagonala zaslona
Povezljivost
Vrsta zaslona
Naprave
Namen
Prikaz časa
Vrsta baterije
Združljiv OS
Material ohišja
Material pasu
Obvestila in sporočila
Senzorji in Hardware
V paketu
Oblika številčnice
Zamenljiv trak
Način upravljanja
Barva ohišja
Vodoodpornost in vzdržljivost

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.