Pametni čistilec zraka - GARNI 15T OneCare

simbolična fotografija

Pametni čistilec zraka - GARNI 15T OneCare
Pametni čistilec zraka - GARNI 15T OneCare
Pametni čistilec zraka - GARNI 15T OneCare
Pametni čistilec zraka - GARNI 15T OneCare
Pametni čistilec zraka - GARNI 15T OneCare
Pametni čistilec zraka - GARNI 15T OneCare
Pametni čistilec zraka - GARNI 15T OneCare
Pametni čistilec zraka - GARNI 15T OneCare
Pametni čistilec zraka - GARNI 15T OneCare
številka artikla
3485151
OEM
GARNI 15T OneCare
Proizvajalec
Garni technology
Točke zvestobe: 12
0 ocen
Na zalogi 2 kos, 7.5.2024 že pri vas

251,17 €

205,88 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 244,56 €
Na zalogi 2 kos, 7.5.2024 že pri vas

251,17 €

205,88 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

GARNI 15T OneCare pametni čistilec zraka

Čist zrak za vaš dom

Pametni čistilec zraka GARNI 15T OneCare s šeststopenjskim filtrirnim sistemom in senzorjem delcev PM2,5 zagotavlja čist in zdrav zrak.

Enostavno upravljanje

Čistilnik je enostaven za uporabo, saj ima visokokontrasten invertiran zaslon LCD, tiho delovanje, samodejni in nočni način.

Pametni dom

Čistilec zraka GARNI 15T OneCare je z vgrajenim modulom WiFi in podporo platformi Tuya idealen za pametni dom.

Upravljanje prek aplikacije

Mobilno aplikacijo Tuya Smart ali Smart Life lahko uporabite za spremljanje kakovosti zraka in nadzor funkcij čistilnika.

Varna uporaba

Čistilnik je opremljen z otroško ključavnico, ki preprečuje odpiranje zaščitnega pokrova, in opomnikom za menjavo filtrov.

Visoka učinkovitost

Čistilec zraka GARNI 15T OneCare je bil uspešno preizkušen za učinkovitost odstranjevanja prašnih delcev do 99,3 %.

6-stopenjski sistem filtriranja

Čistilnik uporablja predfilter, filter s hladno katalizo, filter z aktivnim ogljem, antibakterijski filter, filter HEPA in ionizator za največjo učinkovitost.

Primerno za različne velikosti sob

Čistilnik je idealen za prostore s površino od 14 do 24 m2.

Tehnične specifikacije

  • Količina očiščenega zraka (CADR) - delci 200 m3/h, formaldehid 100 m3/h
  • Podpora za platformo Tuya, prikaz podatkov in nadzor prek aplikacije Tuya Smart ali Smart Life
  • Integracija/upravljanje prek storitev Google Home, Alexa
  • Prenos podatkov na internet prek povezave WI-FI
  • Samodejni izklop osvetlitve gumbov in zaslona v načinu spanja
  • LED indikator čistosti zraka
  • 3 hitrosti ventilatorja
  • Tiho delovanje, ?.20,4 dB (nizka hitrost)
  • Samodejni način, ročni način, način mirovanja
  • Nastavljiv časovnik od 1 do 8 ur
  • Predfiltri, ki jih je mogoče prati
  • Brezkrtačni motor z visoko vzdržljivostjo
  • Vhodna moč 43 W
  • Gumbi na dotik
  • Daljinski upravljalnik
  • Dimenzije 330 x 553 x 178 mm
  • Teža 5 kg

Garancija

Za ta izdelek je zagotovljeno jamstvo za 36 mesecev.

Parametri

Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.